logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۹۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیسی در گفتگو با رئیس جمهور الجزایر؛

تاکید بر ضرورت تشکیل جبهه منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

تاکید-بر-ضرورت-تشکیل-جبهه-منسجم-کشورهای-اسلامی-علیه-رژیم-صهیونیستی-
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین شدت یافته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر، با تبریک ماه مبارک رمضان به وی و مردم انقلابی کشورش، گفت: ایران و الجزایر نسبت به مسائل منطقه‌ای و جهانی، خصوصا درباره مسئله فلسطین و حقوق مردم مظلوم این کشور، مواضع نزدیک و مشترکی دارند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین شدت یافته است، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت قاطع از ملت فلسطین احساس می‌شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خرسندی از روابط رو به رشد دو کشور، اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های تهران و الجزیره به ویژه در عرصه‌های اقتصادی و تجاری روز به روز گسترش و ارتقا یابد.

«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک متقابل ماه رمضان به رئیس جمهور و مردم ایران اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در ماه رمضان که ماه تقوا و عبادت است، از وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در رنج هستند و امیدوارم با همکاری کشورهای اسلامی، ملت فلسطین را از ظلم صهیونیست‌ها آزاد کنیم.

در این مکالمه روسای جمهور ایران و الجزایر بر لزوم برداشتن گام‌های عملی بر اساس نقشه راه توسعه همکاری‌های متقابل تاکید کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر