logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۹۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان خبرداد:

افزایش 50 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در زنجان

افزایش-50-درصدی-فوتی‌های-ناشی-از-تصادفات-جاده‌ای-در-زنجان
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به اواخر تعطیلات نوروزی و افزایش تردد در جاده‌ها گفت: آمار فوتی‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه طی روزهای گذشته روند تردد در جاده‌ها سنگین تر شده است اظهار کرد: هر چقدر به سمت ایام پایانی تعطیلات نوروزی نزدیک‌تر می‌شویم حجم ترافیک در سطح جاده‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: افزایش تردد در جاده‌ها امری طبیعی و قابل پیش بینی است و با توجه به اینکه شاهد بارش‌های پراکنده در سطح برخی محورها و جاده‌های استان بودیم لغزندگی جاده‌ها در برخی محورها  مشاهد شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: از تمامی رانندگان در سراسر مسیرهای تردد درخواست می‌شود نسبت به رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی اقدام کنند.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته خوشبختانه تصادفات خاصی را در محورها  و نقاط حادثه خیز شاهد نبودیم.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: آمار فوتی‎های ناشی از تصادفات جاده‌ای ازابتدای طرح نوروزی 24 اسفند ماه تاکنون نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: برای 13 بدر امسال پلیس راه اقداماتی را در نظر دارد و کلیه نیروهای پلیس راه در کنار سایر دستگاه‌ها ذیربط در این امر فعال خواهد بود.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: یکی از اقدامات برخورد با تخلفاتی که در روز 13 بدر بیشتر نمود دارد از جمله سوار شدن مسافر در پشت خودروهای باری، مشاهده سرنشین اضافه در خودروها بوده و همچنین از تردد موتورسوارها به ویژه در محورهای فرعی در مسیرها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: طرح‌های خاصی برای رانندگانی که بخواهند جان خود و بقیه افراد را به خطر بیندازند اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر