logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۹۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت و گو با موج رسا خبر داد:

4هزارو 482 مورد مراجعین سرپایی به اورژانس

4هزارو-482-مورد-مراجعین-سرپایی-به-اورژانس-
بیمارستانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اعلام اینکه؛ تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس طی 24 ساعت گذشته افزایش داشته است گفت: تعدا آمار 24 ساعت گذشته مراجعین سرپایی به اورژانس 4 هزارو 482 مورد گزارش شده است.

بختیاری در گفتگو باموج رسا; با بیان اینکه کلیه اقدامات انجام شده از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون در راستای خدمات رسانی به مردم به نحو احسن انجام گرفته است اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در طی روز های سپری شده از طرح سلامت نوروزی مراجعین به مراکز خدمات جامع شهری و روستائی روند افزایشی داشته افزود: در مجموع 2هزار و 988 نفر مراجعه انجام شده است.

وی افزود طی روز گذشته در 528 مورد تماس با اورژانس استان منجر به 164 ماموریت اعزامی و 107 نفر نیز مصدوم اعزام به بیمارستان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته 4 هزارو 482 نفر به صورت سرپایی به اورژانس بیمارستانی استان مراجعه داشته اند، اظهار کرد: در ۲۴ساعت گذشته، ۳۷ مورد موالید نیز در استان به ثبت رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تعداد بازرسی‌های انجام شده طی شبانه روز گذشته از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان را یک هزارو 742 مورد عنوان کرد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته 25 بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به 21 مورد بازرسی از داروخانه‌های استان از روز گذشته تاکنون، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته به ۳5 شکایت مردمی نیز پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر