logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان:

۴۰۰ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت استان زنجان انجام شد

-۴۰۰-مورد-بازرسی-از-جایگاه‌های-سوخت-استان-زنجان-انجام-شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ تیم متشکل از کارکنان ایمنی، امنیتی، فنی و عملیاتی کنترل کمیتی و کیفیتی جایگاه‌های سوخت را بر عهده دارند، گفت: بیش از ۴۰۰ مورد بازدید از مجاری عرضه سوخت در استان بعد از ۱۵ اسفند تاکنون انجام شده و هر جایگاه بیش از سه بار مورد بازدید و نظارت قرار گرفته‌ است‌.

حمید حبیبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ۱۵ اسفند ماه تا پایان فروردین ماه که بازه مسافرتی و گردشگری است شرکت نفت نیز طبق وظیفه ذاتی خود تمام تلاش را در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به کار می‌گیرد. از این تاریخ مجاری عرضه سوخت، مبادی گردشگری، فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای گردشگران عبوری انجام می‌شود.

وی افزود: در سطح استان ۱۲۰ باب جایگاه پمپ بنزین، CNG و پمپ گازوئیل در استان وجود دارد، که ابتدا مورد بازرسی‌های اولیه انجام گرفته و بعد از رفع ایرادات تیم‌های گلگشت نوروزی تشکیل شده و در حال حاضر ۱۰ تیم متشکل هر روز در حال گشت‌زنی، کنترل و نظارت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان بیان کرد: پیشگیری از هر گونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، پیشگیری از هر گونه اقدام ناامین در مجاری عرضه، اشاعه فرهنگ نماز، روابط اجتماعی خوب، برخورد مناسب با گردشگران انجام شده است با این حال تمام سعی و تلاش ما این است که شعار شور و شعور حسینی را به معنای واقعی کلمه در استان تداعی کنیم.

وی اذعان کرد: بعد گذشت ۸ روز از عید نوروز در بهترین وضعیت ممکن هستیم و هیچ مشکلی در جایگاه‌های سوخت پیش نیامده و آمادگی شرکت نفت همچنان پابرجاست.

حبیبی با اشاره به اینکه در مراکز خدمات تخلفات ریز و درشتی ثبت می‌شود، گفت: اما به لطف خدا تلفن ۰۲۶۹۷ که تلفن رسیدگی به شکایات در استان است هیچ گونه تماس و شکایتی ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم متشکل از کارکنان ایمنی، امنیتی، فنی و عملیاتی کنترل کمیتی و کیفیتی تدارک دیده شده است، گفت: بیش از ۴۰۰ مورد بازدید از مجاری عرضه سوخت در استان بعد از ۱۵ اسفند تاکنون انجام شده و هر مجاری بیش از سه بار مورد بازدید و نظارت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر