logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۹۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان:

8 نفر در حوادث جاده‌ای در تعطیلات نوروز جان خود را از دست دادند

8-نفر-در-حوادث-جاده‌ای-در-تعطیلات-نوروز-جان-خود-را-از-دست-دادند-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال آمار فوتی‌ها در جاده‌ها استان نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است گفت: 8 نفر در حوادث جاده‌ای در ایام تعطیلات نوروز امسال جان خود را از دست دادند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه روز گذشته در محور زنجان به دندی ساعت 17یک مورد فوتی گزارش شده است اظهار کرد: طی این حادثه که در پی واژگونی یک دستگاه کامیون در جاده منجر به فوت دو نفر شده است.

وی افزود: مورد دیگر از تصادف که منجر به فوت شده است در محور طارم گزارش شده که واژگونی یک دستگاه سواری منجر به فوت یک نفر شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در کل طی حادثه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف در جاده‌های استان به 3 نفر می‌رسد.

وی اشاره کرد: آمار کل تصادفات جاده‌ای که منجر به فوت شده از 24 اسفندماه تا 9 فروردین 8 نفر بوده که نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

میناخانی ابراز کرد: با شروع تعطیلات پلیس راه تمهیداتی را در جاده‌ها آغاز کرده که تیم‌های آماده باش پلیس راه در جاده‌ها حضور فعال دارند.

وی افزود: پلیس راه با متخلفین که باعث به خطر افتادن جان دیگران شوند برخورد قانونی انجام خواهد داد چرا که برخورد با تخلفات حادثه ساز از اولویت کاری پلیس راه است.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان اذعان کرد: با توجه به پیش رو داشتن 13 بدر تردد در جاده‌ها افزایش خواهد داشت مخصوصا سوار شدن مسافر در قسمت بار خودرو برخورد خواهد شد.

وی افزود: تردد موتورسوارها در سراسر مسیرها که همیشه در 13 بدر روند افزایشی دارد ممنوع بوده با تردد موتورسیکلت در محورها جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: حضور پلیس زمانی پر رنگ است که مردم با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر