logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۹۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبرداد:

افزایش مصدومان اعزامی به بیمارستانها در ایام تعطیلات نوروزی امسال در زنجان

افزایش-مصدومان-اعزامی-به-بیمارستانها-در-ایام-تعطیلات-نوروزی-امسال-در-زنجان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اعلام اینکه در طی روزهای سپری شده از طرح سلامت نوروزی مصدومان اعزامی به بیمارستان روند افزایشی دارد گفت: طی روز گذشته 115 نفر مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون مصدومان اعزامی به بیمارستان روند افزایشی داشته است اظهار کرد: طی روز گذشته 115 نفر مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ابراز کرد: این طرح از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۷۵ نفر به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کرده‌اند، افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۵۴۵نفر با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته‌اند که منجر به ۱۷۹ ماموریت اعزامی و ۱۱۱ مورد اعزام مصدومان به بیمارستان شده و از شروع طرح تاکنون اعزام مصدوم به ۲۰۰۵ مورد رسیده است.

وی تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستانی در سطح استان طی ۲۴ساعت گذشته را ۴هزار و ۹۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد موالید در شبانه‌روز گذشته نیز در استان ۵۴ مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تعداد بازرسی‌های انجام شده طی شبانه روز گذشته از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان را را ۱۵۲ مورد عنوان کرد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۴۴بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به ۸ مورد بازرسی از داروخانه‌های استان از روز گذشته تاکنون، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته به ۵۱ شکایت مردمی نیز پاسخ داده شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر