logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۹۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پلیس فتا زنجان به مسافران نوروزی هشدار داد؛

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند تورهای مسافرتی

-کلاهبرداری-اینترنتی-با-ترفند-تورهای-مسافرتی
یکی از ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی فروش تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین است، از این رو همشهریان و کاربران مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند

به گزارش موج رسا; موسوی با بیان اینکه با توجه به آغاز سفرهای نوروزی هموطنان به دنبال برنامه ریزی برای سفر هستند و بازار خرید و فروش بلیط و تورهای مسافرتی داغ است، بیان کرد: درهمین راستا شرکت های مختلف گردشگری در حال تبلیغات وسیع و گسترده در فضای سایبر و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی برای تورهای مسافرتی خود هستند که افراد سودجو نیز از روش های مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی فروش تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین است، از این رو مراقب کلاهبرداران اینترنتی در ایام نوروز باشید. سرهنگ موسوی گفت: یکی از ترفندهای کلاهبرداران در این زمینه فروش بلیط از طریق سایت‌های اینترنتی تقلبی است و با توجه به این موضوع که برای خرید بلیط به صورت اینترنتی نیاز است کاربران اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد سیستم کنند از این رو کلاهبرداران از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت اطلاعات افراد می‌کنند. 

 وی در توصیه به مسافران نوروزی گفت: هموطنان عزیز دقت داشته باشند برای تهیه بلیط به مراکز و سایت‌های مجاز مراجعه کرده و ازسایت‌های واسط که به‌صورت غیرمجاز اقدام به فروش بلیط و بعضاً گران‌تر از قیمت مصوب ارائه می دهند خودداری کنند.

 رئیس پلیس فتا استان زنجان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: سعی کنید در مورد تشخیص کلاهبرداری‌های رایج اینترنتی بیشتر اطلاعات کسب کنید و اطلاعات خود را در زمینۀ تشخیص کلاهبرداری‌های رایج اینترنتی افزایش دهید.  

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی یا از طریق شماره 096380 مرکز فوریت های سایبری با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر