logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۹۵۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبرداد

ارائه اسکان تشویقی رایگان برای مسافران نوروزی در زنجان

ارائه-اسکان-تشویقی-رایگان-برای-مسافران-نوروزی-در-زنجان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در این استان فعال شده است گفت: گردشگران برای اقامت در هتل‌ها و رفاه حال مسافران در نوروز به ازای 4 شب اقامت در هتل‌های استان یک روز و نیم از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

به گزارش موج رسا; سید سعید صفوی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جهت ایجاد انگیزه برای سفر تمامی مراکز اقامتی موظفند در نوروز به ازای 4 شب اقامت در هتل‌های استان یک روز و نیم اقامت رایگان به گردشگران تعلق خواهند گرفت. وی افزود: فعالان عرصه گردشگری امیدوار هستند سفر‌های نوروزی 1402 آغازی برای فعالیت‌های گردشگری باشد و رونقی دوباره به هتل‌ها بازگرداند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: بازرسان و کارشناسان ستادی استان نیز برای رسیدگی بیشتر به صورت نامحسوس از واحدها بازدید خواهند کرد.

وی گفت: در نظر داریم با امکانات و جاذبه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری، استان زنجان را به عنوان مقصد سفر و گردشگر پذیر معرفی کنیم.

صفوی با تاکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر