logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۹۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با موج رسا خبر داد:

طرح‌های خانواده محور تکلیف شب عید دانش آموزان/ امسال تکلیف و تکالیف نداریم

طرح‌های-خانواده-محور-تکلیف-شب-عید-دانش-آموزان-امسال-تکلیف-و-تکالیف-نداریم-
مدیر کل آموش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال عید باستانی نوروز مصادف شده با ماه مبارک و عزیز رمضان گفت: طرح‌هایی در غالب خانواده محور برای ایام نوروز دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 علی اسماعیلی در گفتگو با موج رسا; با بیان اینکه چند سالی است که تکالیف برای دانش آموزان در ایام نوروز در نظر گرفته نمی‌شود اظهار کرد: امسال هم به روش سنتی تکلیف و تکالیف نداریم بلکه طرح‌هایی در غالب خانواده محور از برنامه‌های آموزش و پرورش استان زنجان برنامه‌ریزی شده است و در مقاطع ابتدایی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه مصادف شدن عید نوروز با ماه مباک رمضان و اهمیت موضوعیت قضیه تدابیری در رابطه با دوره ابتدایی هم‌اندیشی شده است.

مدیرکل آموش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: طرحی با عنوان مهمانی در مهمانی توسط آموزش و پرورش استان زنجان انجام خواهد شد که کلیه‌ی مسئولین و معلمان مربوطه در مورد طرح توجیه شده است.

وی افزود: در شبکه‌های اجتماعی و در کانال‌های مشترک مربوطه با اولیای دانش آموزان کلیه توضیحات طرح مهمانی در مهمانی در حال انجام است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: با توجه به فضای ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی برای دانش آموزان برنامه‌های هنری و قلمی در برنامه کار است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر