logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۹۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

ورود سامانه بارشی به استان زنجان/ تداوم بارش‌ها تا پایان هفته

ورود-سامانه-بارشی-به-استان-زنجان-تداوم-بارش‌ها-تا-پایان-هفته-
کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی به استان زنجان خبرداد و گفت: سامانه بارشی تا پایان هفته در استان زنجان فعال خواهد بود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌‎بینی هواشناسی، امروز آسمان استان قسمتی ابری خواهد بود اظهار کرد: آسمان امروز  بعد از ظهر استان با افزایش ابر و وزش باد و بارش‌های پراکنده و محلی همراه خواهد شد.  

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر امروز و روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید بارشی، شاهد رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید در اکثر مناطق استان باشیم.  

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: با ورود سامانه بارشی به استان زنجان پیش‌بینی می‌شود بارشها در برخی از نقاط استان به صورت تگرگ باشد و همچنین احتمال بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی استان زنجان دور پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه هوای استان زنجان در روزهای پنجشنبه و جمعه با کاهش دما همراه خواهد بود افزود: احتمال طغیان رودخانه‌ها در روزهای بهاری به علت بارش‌ها زیاد بوده و توصیه می‌شود مردم از اتراق در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها به جد خودداری کنند.

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان ادامه داد: مردم می‌توانند با استفاده از سامانه 134 از وضعیت جوی استان در روزهای آتی اطلاع داشته باشند.

وی افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته چورزق با 23 درجه و دندی با 3 درجه سلسیوس به‌ترتیب گرمترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان هستند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ]
فرم ارسال نظر