logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۹۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

امنیت کنونی کشور مدیون از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است

امنیت-کنونی-کشور-مدیون-از-خود-گذشتگی-شهدا-و-رزمندگان-در-طول-هشت-سال-دفاع-مقدس-است
امام جمعه زنجان هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و هیچ قداستی به پای شهادت نمی‌رسد گفت: امنیتی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد به دلیل از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

به گزارش موج رسا; مراسم بزرگداشت مقام شهدا امروز برگزار شد، حجت‌الاسلام علی خاتمی در این جلسه به اهمیت جایگاه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و هیچ قداستی به پای شهادت نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی در استان در حد توان تلاش خود را خور شهدا برای خانواده شهدا انجام داده‌اند، گفت: با این وجود این اقدامات جوابگوی فداکاری و رشادت شهیدان نیست.

امام جمعه زنجان با تاکید بر تکریم مستمر خانواده شهدا اذعان کرد: امنیتی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد به دلیل از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

به عهدمان در خصوص فرزندان شهدا تا حد توان عمل کنیم

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه بالاترین ارزش برای انسان شهادت است، اظهار داشت: شهدا نیازی ندارند که ما آنها را یاد کنیم بلکه این ما هستیم که نیازمند توجه شهدا هستیم تا ما را یاد کنند.

وی با بیان اینکه عزت کنونی کشور ما از مفاهیم شهادت، جهاد و شهید نشات می‌گیرد، اذعان کرد: بزرگداشت مقام شهدا با اجرای برنامه‌های متنوع‌تر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جدی گرفته شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به عهدی که در خصوص فرزندان شهدا داریم، در حد توان عمل کنیم، خاطر نشان کرد: باید حاکمیت در کنار فرزندان، مادران، پدران و همسران شهدا باشد و ذره‌ای از زحمات آنها را جبران کند.

وی گفت: خانواده‌های شهدا کمترین آمار مراجعه به استانداری را دارند که این امر نشان می‌دهد بسیاری از مسائل و مشکلات، در بنیاد شهید حل و فصل شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر