logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پلیس راه استان زنجان خبرداد

ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است

ترافیک-در-محورهای-استان-زنجان-سنگین-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل تعطیلات دو روزه همه ترافیک در همه محورهای استان زنجان سنگین است.

وی تصریح کرد: بی‌توجهی به جلو و انحراف به چپ و خواب آلودگی بیشترین عامل حوادث جاده‌ای در محورهای استان زنجان در ایام تعطیلات تابستان بوده است.

وی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای که در محور زنجان تبریز اتفاق افتاد گفت: در این تصادف یک دستگاه کامیون باری، یک دستگاه کامیون کشنده ، یک دستگاه کامیونت و7 دستگاه سواری در آزادراه زنجان-تبریز با هم برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه 8 نفر ازسرنشینان خودروها زخمی شدندکه پس از انتقال به بیمارستان یک نفر از آنها جان باخت ، 4 نفربستری شدند وبقیه ترخیص شدند .

شیرمحمدی تصریح کرد:علت این حادثه خستگی وخواب آلودگی راننده کامیون بود .

وی خاطر نشان کرد: در پی وقوع این حادثه تعداد سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های سلطان آباد،اسفناج و سهند به محل اعزام شدند و مصدومین حادثه را به بیمارستان های آیت‌الله موسوی و امام حسین(ع) منتقل کردند.

 //ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر