logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

هوشیاری نیروهای امنیتی و بیداری مردم توطئه‌های اخیر دشمنان را نقشه برآب کرد

هوشیاری-نیروهای-امنیتی-و-بیداری-مردم-توطئه‌های-اخیر-دشمنان-را-نقشه-برآب-کرد
امام جمعه زنجان گفت: هوشیاری و بیداری نیروهای امنیتی و حضور مردم در صحنه و پایبندی مردم به اصول و مبانی انقلاب باعث شد توطئه اخیرا دشمنان را نقشه برآب شود.

به گزارش موج رسا  آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه نماز جمعه زنجان با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران اظهار کرد: هوشیاری و بیداری نیروهای امنیتی و حضور مردم در صحنه و پایبندی مردم به اصول و مبانی انقلاب از جمله مواردی است که توطئه اخیرا دشمنان را نقشه برآب کرد.

وی با بیان اینکهما همچنان در میدان جنگ هستیم و دشمنان انقلاب همچنان با ما سر جنگ دارد و در اغتشاشات امسال تمام تلاش خود را بکار گرفتند اما با تمامی دروغ‌های خود به حول خداوند متعال نتوانستند به نتیجه‌ای برسند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهداف جدید دشمنان در مسموم کردن دانش آموز دختر عنوان کرد: این اقدام جنایتکارانه دشمن به منظور تعطیلی مدارس اتفاق افتاد و یک عده هم عمدا یا بدون اطلاع دست در دست دشمن داده است.

امام جمعه زنجان با اینکه دشمنان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب همواره در صدد ضربه زده به انقلاب بوده و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز رزمندگان رشادت‌های بزرگی داشتند عنوان کرد: شهدای زیادی از استان زنجان و هم از لشگر عاشورا تقدیم انقلاب شده و 20 اسفند ماه روز راهیان نور است و بنا به فرمایش رهبر عزیز انقلاب دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است.  

وی افزود: جمعیت ایران اسلامی قریب به 85 میلیون است که 35 سال هم از انقلاب شکوهمند اسلامی میگذرد بالغ بر 50 میلیون از نسل جدید در دوران دفاع مقدس یا متولد نشده بودند یا در سنی نبودن که در جریان امور باشند. 

آیت الله خاتمی عنوان کرد: به درستی که افتخار آمیزترین قطعه تاریخ انقلاب دوران 8 سال دفاع مقدس است. 

وی با اشاره به هجوم کشورهای شرق و غرب از هر طرف و پشتیبانی صدام از هر جهت برای گرفتن خاک ایران و دفاع جانانه مردم و ایستادگی آنها در برابر هجوم بیگانگان بی‌نظیر بود.  

امام جمعه زنجان افزود: با رهبری و هدایت معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و حضور همه نیروهای انتظامی، نظامی، حزب الله، علما، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان، روستایی، کشاورز،‌ کارمند و بازاری همه وارد میدان حق علیه باطل شدند. 

وی بیان کرد: 8 سال مردانه در برابر دشمن جنگیدن و 218 هزار شهید تقدیم انقلاب شد و نصرت الهی شامل حال مردم گردید و در این نتایج تاریخ باعث سربلندی انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله خاتمی اذعان کرد: 22 اسفند مصادف است با تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی که قدم‌های بزرگ و ارزشمندی در معرفی و اندیشه شهدا دارد. و هر شهید خود یک دیوان و دفتر و کتاب مثنوی پر از ایمان و اعتقاد بوده که همه معرف خلوص و ایثار است. 

زنجان با بیان اینکه 24 اسفند 1364در جبهه‌های حق علیه باطل دشمن اقدام به بمباران شهرها با موشک در برنامه خود داشت گفت: دشمن 38 بار منطقه دزفول را موشک باران کرد و در تهران برنامه بمب گذاری در اتوبوس‌ها را داشتند و منافقین هر کسی که محاسن یا حجاب داشت به شهادت می‌رساندند.  

وی ابراز کرد: در روز 25 اسفند ماه بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعثی عراق انجام گرفت. که حتی این رژیم به شهروندان نیز رحم نکرد.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ]
سلام. عالی با تشکر از شما
فرم ارسال نظر