logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۹۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان‌:

هدف اصلی دشمن در حملات سایبری تلاش برای ایجاد جو نارضایتی در بین مردم است

هدف-اصلی-دشمن-در-حملات-سایبری-تلاش-برای-ایجاد-جو-نارضایتی-در-بین-مردم-است
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان‌ با بیان این که در شرایط کنونی، فراتر از رزمایش سایبری، در مرحله جنگ سایبری هستیم گفت: هدف اصلی که در حملات سایبری دشمن دنبال می‌شود.

به گزارش موج رسا;حامد سرایی در جمع خبرنگاران با بیان این که در شرایط کنونی، فراتر از رزمایش سایبری، در مرحله جنگ سایبری هستیم اظهار داشت: هدف اصلی که در حملات سایبری دشمن دنبال می‌شود، تلاش برای وقوع قطعی یا اختلال در ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت ایجاد جو نارضایتی در بین مردم می‌باشد. 

وی افزود: فراگیربودن حوزه سایبری، همزمان با توسعه خدمات مبتنی بر سامانه‌های برخط در دولت الکترونیکی موجب تحت تأثیر قرار گرفتن عموم مردم، امنیت سازمان‌ها و صنایع می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تأکید کرد: وظایف بین سازمان‌های مسئول در حوزه پدافند غیرعامل سایبری باید تفکیک شود.

وی گفت: در این راستا سه زمینه عملکردی، حساسیت‌زایی و آموزش سازمان‌ها، پدافند غیرعامل در حوزه فناوری ارتباطات، پدافندغیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.

سرائی اذعان کرد: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه شبکه ملی اطلاعات، پایداری شبکه‌های ارتباطی و مقابله با حملات سایبری است. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر