logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۹۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان زنجان

صدور-هشدار-نارنجی-هواشناسی-استان-زنجان
کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارش‌ها از بعد از ظهر امروز شروع می‌شود گفت: سامانه بارشی تا فردا صبح فعال بوده و بارش‌ها در زنجان تقویت می‌شود.

حسین سلطانی در گفتگو باموج رسا; با بیان اینکه سامانه بارشی تا فردا صبح در استان فعال خواهد بود اظهار کرد: امروز بعد از ظهر بارش‌ها شروع می‌شود و تا فردا صبح ادامه دارد. سامانه بارشی در استان طی 48 ساعت گذشته فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: روز شنبه به نسبت کاهش دما را در استان خواهیم داشت. که از هفته اول بارش نداریم شرایط نسبتا پایدار در استان زنجان حاکم است.  

کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: در مجموع هوای گرمی را طی روزهای آینده به غیر از شنبه شاهد خواهیم بود. 

وی افزود: طبق آمارهای دریافتی در 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش مربوط به ایستگاه‌های فرودگاه با 36.03میلی متر و ارمغانخانه 37.09 بوده است. 

کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان ادامه داد: سامانه بارش تا فردا صبح در استان فعال است و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خارج از انتظار نیست. در این خصوص هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر