logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۹۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۸۵ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان زنجان تکمیل شد

۸۵-درصد-ظرفیت-کاروان‌های-حج-تمتع-استان-زنجان-تکمیل-شد
مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه ۸۵ درصد کاروان های حج تمتع استان زنجان تکمیل شده است، گفت: دارندگان فیش ۱۳۸۵ برای ثبت نام به کاروان ها مراجعه کنند.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به آغاز فرآیند ثبت نام زائرین حج تمتع در کاروان های استان از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند، اکثر کاروان‌های استان تکمیل شده است.

وی افزود: در اولویت اول کلیه زائرین بازمانده از حج ۱۳۹۹ برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوان شدند و در اولویت دوم که از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۲ اسفند آغاز شد کلیه دارندگان سند ودیعه‌گذاری بانک ملی تا پایان اسفند ۱۳۸۵ برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوان شدند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: برابر تقویم اعلامی سازمان حج و زیارت مقرر بود در صورت تکمیل نشدن کاروان‌ها اولویت‌های سوم و چهارم از سال ۱۳۸۶ اعلام شود که بعلت استقبال زیاد دارندگان الویت فیش حج ۱۳۸۵ مهلت برای الویت‌های بعدی فراهم نشد و ظرفیت استان زنجان با همان اولویت اول و دوم تکمیل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به تدریج دارندگان اولویت اول و دوم برای ثبت نام در کاروان‌ها مراجعه می‌نمایند، از ظرفیت باقی مانده محدود برای این افراد استفاده خواهد شد تا به سفر معنوی حج تمتع مشرف شوند.

احدی گفت: مجددا از کلیه زائرین بازمانده ۱۳۹۹ و دارندگان فیش حج ۱۳۸۵ برای ثبت نام در کاروان‌های حج در اسرع وقت دعوت می‌شود. با این حال در حج ۱۴۰۲ حاجیان استان زنجان به تعداد ۱۳۳۰ زائر در قالب ۹ کاروان مدینه قبل مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر