logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان مطرح کرد:

بدهی ۳۸ میلیارد تومانی ادارات و نهادهای دولتی به شرکت توزیع برق

بدهی-۳۸-میلیارد-تومانی-ادارات-و-نهادهای-دولتی-به-شرکت-توزیع-برق
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با بیان اینکه ادارات و نهادهای دولتی به شرکت توزیع برق ۳۸ میلیارد تومان بدهی دارند گفت: وصول مطالبات حاصل از فروش انرژی مهمترین منبع تامین اعتبارات مورد نیاز بخش‌های عملیاتی صنعت برق است.

به گزارش موج رسا; رویا قزلباش با تاکید بر این‌که پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی توسط مشترکان موجب افزایش خدمت‌رسانی به آنان است اظهار کرد: پایداری شبکه‌های توزیع برق و برخورداری از این انرژی رابطه مستقیمی با تامین هزینه‌های آن دارد.

قزلباش افزود: انرژی در کشور با هزینه بسیار بالاتری نسبت به قیمت ارائه شده به مشترکان تولید می‌شود و می‌توان گفت هزینه‌هایی که شرکت های توزیع بابت برق مصرفی از مشترکان دریافت می‌کنند حدود 10درصد از قیمت واقعی آن است و هرمیزان صرفه‌جویی در مصرف برق به حفظ منابع طبیعی و اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی مشترکان عنوان کرد: خوشبختانه مشترکان خانگی استان زنجان همکاری بسیار مطلوبی در پرداخت به موقع هزینه برق دارند و استان زنجان یکی از استان‌ها پیشرو در وصول مطالبات مشترکان خانگی است، همچنین مشترکان کشاورزی و تجاری استان نیز تعامل خوبی با شرکت توزیع دارند.

قزلباش پیرامون اخطار قطع برق برخی از دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های استان به سبب بدهی‌ هزینه برق مصرفی گفت: متاسفانه بدهی‌های انباشته و چندساله برخی از این دستگاه‌ها رقم بسیار بالایی می‌باشد و از این‌رو هشدارهای لازم برای تامین اعتبار و پرداخت این مبالغ به این دستگاه‌ها ارائه شده و امید است این دستگاه‌ها با تعامل بیشتر در این حوزه همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان داشته باشند تا ما نیز در ارائه خدمات به مشترکان با مشکل مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان میزان مطالبات این شرکت از دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهادهای دولتی استان بیش از 387 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر