logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۹۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

تمام کاروان‌های حج تمتع استان زنجان مدینه قبل هستند+جزئیات کاروان‌ها

تمام-کاروان‌های-حج-تمتع-استان-زنجان-مدینه-قبل-هستند+جزئیات-کاروان‌ها
مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ در استان زنجان با استقبال قابل توجهی مواجه است، گفت: سهمیه استان زنجان ۱۳۳۰ نفر می‌باشد و تمام کاروان‌های حج تمتع استان زنجان مدینه قبل هستند.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فرآیند ثبت نام کاروان‌های حج تمتع در استان با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

وی افزود: با مراجعه دارندگان فیش حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۸۵ برای ثبت نام، بیشتر از ۷۰ درصد کاروان‌ها در ساعات اولیه تکمیل شد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: برابر اطلاعیه حج و زیارت استان در حج سال پیش رو کلیه بازماندگان حج ۱۳۹۹ بدون محدودیت سنی و مشروط به استطاعت جسمانی در اولویت اول اعزام هستند که از روز دهم اسفند برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوان شدند.

وی بیان کرد: در اولویت بعدی دارندگان سند ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان اسفند ۱۳۸۵ برای تشرف به حج ثبت نام فراخوان شدند و زمان ثبت نام این عزیزان طبق اطلاعیه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۲ اسفند بود که با مراجعه خیل عظیم مشتاقان اکثر ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است.

احدی گفت: با توجه به اینکه فراخوان اولویت های بعدی، یعنی دارندگان سند ودیعه گذاری حج سال ۱۳۸۶ منوط به تکمیل ظرفیت کاروان‌ها می باشد، در صورت وجود جای خالی در کاروان‌ها بصورت روز شمار از تاریخ ودیعه‌گذاری از این افراد دعوت بعمل خواهد آمد اما در صورت تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، فرآیند ثبت نام متوقف خواهد شد. 

مدیر حج و زیارت استان زنجان بیان کرد: در حج تمتع سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۳۰ نفر حاجی زنجانی در قالب ۹ کاروان برای زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محم ] [ ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ]
کاروان ها افزایش یافته اند. ما در کاروان دهم ثبت نام کردیم که اسمش اینجا نیست
[ نام : محمد حسین ] [ ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ]
بالاخره نوبت ما هم رسید. قسمت آرزومندان
فرم ارسال نظر