logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

یک روز پر سر و صدا در شهرستان ایجرود/ تیراندازی، این بار مقابل منزل شهردار حلب

یک-روز-پر-سر-و-صدا-در-شهرستان-ایجرود-تیراندازی،-این-بار-مقابل-منزل-شهردار-حلب

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از تیراندازی مقابل منزل شهردار حلب خبر داد.

جعفر رحمتی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه تیراندازی مقابل منزل شهردار حلب اظهار داشت: این تیراندازی ربطی به تیراندازی صبح در روستای نکتو ندارد.

وی با بیان اینکه این تیراندازی ایذایی در راستای ایجاد مزاحمت بوده است، ابراز کرد: در این تیراندازی از سلاح شکاری استفاده شده و هدف شهردار حلب بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه برخی زوایای پنهان نیز در تیراندازی مقابل منزل شهردار حلب وجود دارد، تصریح کرد: فردی که اقدام به تیراندازی کرده شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه کسی در این تیراندازی آسیبی ندیده است، گفت: مراحل دستگیری عامل تیراندازی توسط ماموران انتظامی ادامه دارد و گزارش تکمیلی در این خصوص بعد از تعطیلات به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش موج رسا؛ امروز روستای نکتو شهرستان ایجرود نیز شاهد یک درگیری مسلحانه با سلاح شکاری بود که بر اثر این درگیری یک نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

درگیری روستای نکتو به خاطر اختلافات مراسم خواستگاری بوده که قاتل با اسلحه شکاری اقدام به کشتن خواستگار خواهرش کرده است.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمد ] [ ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ]
فردی که با شلیک گلوله در روستای نکتو کشته شده اصلا خواستگار نبوده. خودش زن و بچه داشت. مسئله اصلا خواستگاری نبوده. مسئله ناموسی بوده. برادر زاده فردی که کشته شده تو روستا برای بی برو کردن دختری چادر و روسری از سر دختر بستگان قاتل برداشته بود. برید تحقیق کنید بعد خبر بزنید
فرم ارسال نظر