logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۹۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد:

احداث پل‌های غیر هم سطح در مسیر شهیدان کریمی"محور آرامستان" زنجان

احداث-پل‌های-غیر-هم-سطح-در-مسیر-شهیدان-کریمی"محور-آرامستان"-زنجان-
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان با بیان اینکه مهمترین تصمیم‌گیری در بوجه عمرانی شهر ایجاد پل‌های غیر هم سطح است گفت: در راستای اصلاح ترافیک شهر زنجان، پل‌های غیر هم سطح در مسیر شهیدان کریمی(محور آرامستان) احداث می‌شود.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص بودجه عمرانی هنوز به اتمام نرسیده است، اظهار داشت: با این وجود اولین تصمیم‌گیری در راستای اصلاح ترافیک شهر زنجان، ایجاد پل‌های غیر هم سطح در مسیر شهیدان کریمی(محور آرامستان) است.

وی افزود: در این محل ساخت مسکن‌های ملی در حال انجام است، از سویی دیگر روستا‌های زیادی نیز از این محور در حال تردد هستند و در کنار این موضوعات وجود شهرک صنعتی و آرامستان‌ دلایلی هستند که سبب بالا بودن رفت و آمد در این محور هستند و نیاز است تا پل‌های غیر هم‌سطح ایجاد شود تا بحران ترافیک حل شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان گفت: مطالعه پل‌ها در چند نقطه از جمله کمربندی شمالی، کمربندی جنوبی، ورودی و خروجی‌های شهر انجام شده است.

وی بیان کرد: در سه راه امجدیه نیز مقرر است تا تغییراتی ایجاد شود به طوری که در محل پل قدیمی کوی‌فرهنگ پل هوایی ماشین‌رو احداث می‌شود.

نجفی در ادامه با بیان اینکه ۱۲ دستگاه از اتوبوس‌های نو و جدید در چرخه حمل‌و‌نقل شهری به کار گرفته شده است، تصریح کرد: در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدیدی که در ناوگان حمل و نقل شهری استفاده خواهد شد، مناسب سازی معلولین نیز رعایت شده است. 

وی در خصوص مطالبه مردم در راستای قرارگیری اتوبوس در مسیر آرامستان نیز بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس در این مسیر فعال است و با توجه به آخر سال و افزایش رفت و آمد برای زیارت اهل قبور سعی می‌شود تا اتوبوس دیگری برای این مسیر قرار داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر