logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۹۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جشنواره روایت دیجیتال شهرستان زنجان؛

جشنواره روایت دیجیتال انقلاب شهرستان زنجان برگزار شد/دانش آموزان زنجانی باهم به رقابت پرداختند

جشنواره-روایت-دیجیتال-انقلاب-شهرستان-زنجان-برگزار-شد-دانش-آموزان-زنجانی-باهم-به-رقابت-پرداختند
دبیر جشنواره روایت دیجیتال شهرستان زنجان گفت: دانش آموزان شهرستان زنجان در جشنواره روایت دیجیتال حضور پیدا کردند.

علی مصطفوی امروز در با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه جشنواره روایت دیجیتال برای اولین در شهرستان زنجان با حضور دانش آموزان زنجانی برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره در راستای شناسایی استعداد تولید محتوای دانش آموزان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این رویداد در مقاطع ابتدایی و متوسطه برگزار شده است، عنوان داشت: این جشنواره در هشت محور با موضوع نوجوانان انقلاب، سواد رسانه‌ای، زن زندگی خانواده، امید آفرینی و صعود ۴۰ ساله برگزار شد.

دبیر جشنواره روایت دیجیتال شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در محورهای پویا نمایی، موسیقی، نماهنگ، موشن گرافیک، داستانک و دابسمش در مقطع متوسطه برگزار شده است، یادآور شد: برای مقاطع تحصیلی ابتدایی هم عکس نوشته، نقاشی، داستانک و دابسمش برنامه‌ریزی شده بود.

جشنواره

مصطفوی با بیان اینکه این جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار شده است، خاطرنشان ساخت: برای برندگان این جشنواره جوایز میلیونی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان آثار خود از پنجم بهمن ماه در سایت www.majazi.city بارگزاری کرده‌اند، افزود: به‌علت استقبال دانش آموزان از این رویداد جشنواره با ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر