logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایران مقتدرانه دشمنان را به ضعف کشانده است/ مردم زنجان هوشیارانه در مقابل فتنه‌ها ایستادند

ایران-مقتدرانه-دشمنان-را-به-ضعف-کشانده-است-مردم-زنجان-هوشیارانه-در-مقابل-فتنه‌ها-ایستادند-
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام روشن از شکست توطئه‌های ‌دشمنان است گفت: کشور ایران مقتدرتر از گذشته شده و دشمنان را به ضعف کشانده است.

به گزارش موج رسا; امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان اظهار داشت: برای بنده عامل افتخار است که در جشن بزرگ ملی در کنار مردم دیندار و ولایی استان زنجان هستم. 

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان در تمام عرصه‌ها حضوری تاثیر گذار دارند، افزود: حضور گسترده مردم در عزاداری‌های ماه محرم و یوم‌العباس سبب شده است که این شهر و تاریخ معاصرش برای همگان شناسانده شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بانوان زنجانی غواصان دریادل را در دامان خود پرورش دادند، گفت: مردم هوشیار و آگاه زنجان در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند و در طول ۴۴ سال از گذشت عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره وفادار به نظام و انقلاب بوده‌اند و در این مسیر روسفید شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۲ بهمن اوج قله حرکت و یادآور صحنه‌های پرشکوه ایران اسلامی است، اذعان کرد: ۲۲ بهمن ماه روزی است که مردم با اراده خود، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند و این روز برای همیشه در تاریخ کشورمان به ثبت رسیده و ماندگار شده است.

9620

امیر موسوی اذعان کرد: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ ملت ایران با رهبری امام راحل، استقلال و آزادی خود را باز پس گرفته و انقلاب بزرگ اسلامی را رقم زدند که جزو بزرگترین انقلاب‌ها در دنیا است که سبب بزرگترین تحول در قرن بیستم شد و این فصل نوین و نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود.

وی با بیان اینکه درحالیکه اندیشه سکولاریسم در کشور حاکم بود، و معنویت هیچ جایگاهی نداشت؛ انقلاب اسلامی برپایه دین استوار شد گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) بر پایه دین تاسیس شد و با هدایت عالمان دینی و آموزه‌ها و تعالیم الهی فصل درخشانی را برای مردم ایران آغاز کرد و در حال حاضر در جایگاه کنونی قرار گرفته است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم نقش اصلی را با رهبری امام راحل در این انقلاب ایفا کردند و همواره در صحنه بودند و از انقلاب دفاع کردند، گفت: قبل از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، کشور ایران استقلال و عزت خود را از دست داده بود اما این عزت‌ و استقلال با رهبری‌های بنیانگذار کبیر باز پس گرفته شد و سرنوشت کشور تغییر یافت و روز به روز بر عزت و سربلندی کشور افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استعمارگران در طول تاریخ از هیچ توطئه‌ای برای بر هم زدن اتحاد ملی ایرانیان دریغ نکردند، گفت: اما جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت توانسته در منطقه پر از آشوب و توطئه تعادل خود را حفظ کند این در حالی است که دشمنان هر لحظه دچار ضعف و انحطاط شده‌اند. 

امیر موسوی با اشاره به اینکه دشمن هرگز نگران حقوق بشر و دموکراسی نیست اذعان کرد: دشمن هیچ نگرانی بابت حقوق بشر ندارد چرا که اگر چنین بود از رژیم کودک کش حمایت نمی‌کردند، اما تمام تلاش دشمن با ادعاهای دروغین این است تا نظام اسلامی را تضعیف نماید‌.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر چه در توان داشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است گفت: خوشبختانه توطئه دشمنان همواره با رهبری رهبر معظم و حکیم انقلاب، هوشیاری مردم و مسئولان خنثی و نقش بر آب شده است.

963

 فرمانده ارتش تاکید کرد: نقشه‌های دشمنان در سال‌های اخیر نیز با بصیرت و آگاهی اقشار مختلف مردم ناکام مانده است و انقلاب اسلامی توانسته راه اصلی موفقیت و پیشرفت خود را پیدا کند و همچنان با صلابت به مسیر خود ادامه دهد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با گذشت زمان کشور ایران مقتدرتر از گذشته شده‌ و محکم و استوار ایستاده است، خاطر‌نشان کرد: دشمنان در تلاش بودند با تحریم‌های شدید بر کشور، موج سواری در ناآرامی‌ها، تشدید فشارها ‌و حمایت از مخالفان نظام اسلامی به اهداف شوم خود در شکستن اتحاد ملی و یا براندازی نظام دست یابند اما در این مسیر نیز با شکست مواجه شدند و به اهداف شوم و ننگین خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام روشن از شکست توطئه‌های ‌دشمنان است گفت: امنیت، آرامش و حفظ تمامیت ارضی و آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. و با توکل بر خداوند، رهبری مقام معظم رهبری و اتحاد ملی عزت خود را حفظ خواهیم کرد و تحت هیچ شرایطی این عزت را از دست نخواهیم داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر