logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مردم زنجان با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حقانیت نظام را ثابت خواهند کرد

مردم-زنجان-با-حضور-پرشور-خود-در-راهپیمایی-22-بهمن-حقانیت-نظام-را-ثابت-خواهند-کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال برابر با راهپیمایی22 بهمن 43 سال گذشته است و ارزش و جایگاه ویژه دارد گفت: مردم با حضور خود و با بیان درونیات و علاقه‌های خود حقانیت نظام را ثابت خواهند کرد.

علی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور مردم گسترده‌تر خواهد بود اظهار کرد: همه معلم‌ها و دانش‌آموزان در این روز فرخنده همپای امت اسلامی به لطف خدا حضور خواهند داشت و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. 

وی افزود: مردم آگاهی و بصیرت خود را به عینه طی این ماه‌های اخیر که کشور در شرایط ویژه بوده به اثبات رساندند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طی ماه‌های اخیر چه در فضای مجازی و فضای پر هیاهوی رسانه‌ای, دشمن هر روزه سعی در ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشت. ولی در واقعیت آن چیز نبود که دشمنان نظام دنبال آن بودند.  

وی افزود: مردم همیشه در صحنه می‌دانند و آگاه هستند که همه این فتنه‌ها زیر سر آمریکا و دست نشانده‌های آنها در ایران است. و تحلیل‌ها و برداشت‌های دشمن به نوع نگاه مردم به انقلاب غلط است. 

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: بنا به همین اصل بود که مردم با بصیرت، یقین، آگاهی، تحلیل اوضاع پیش قدم شد و فضای آشوب‌ها فرو کش کرد. 

وی افزود: 22 بهمن امسال به لطف خداوند و حمایت‌ها و حضور پر شور و همه جانبه مردم با شکوه‌تر از 13 آبان ماه خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: ما تابع ولی فقیه هستیم و ولی فقیه را در امتداد ائمه معصومین علیه‌السلام میدانیم و یقینا وظیفه دینی، سیاسی، شرعی و حاکمیتی همه ملت غیور ایران اسلامی است که در روز 22 بهمن با مشت‌های گره کرده یکبار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به غربی‌ها و دشمنان نظام ثابت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر