logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هشتمین روز از دهه فجر:

۲۶ پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۲۶-پروژه-عمرانی-بنیاد-مسکن-زنجان-در-ایام-الله-دهه-فجر-افتتاح-و-کلنگ‌زنی-شد
۲۶ پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان با اعتباری بیش از ۵۷۲ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش موج رسا; کارخانه تولید مصالح ساختمانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در شهرستان خرمدره افتتاح شد.

 این کارخانه با مساحت ۹۰۰۰ متر مربع‌ دارای دو دهنه سوله به متراژ ۹۰۰ متر مربع و ساختمان اداری به مساحت ۳۶۰ متر مربع در دو طبقه و دارای امکانات آب و برق و تلفن و گاز درحال اجرا می‌باشد.

تولید فعلی این کارخانه تیرچه و بلوک لیکا برای مصارف داخلی بنیاد به ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان می‌باشد و این کارخانه در تولید مصالح مذکور برای سال آینده نیز فعال خواهد بود که حدودا برای محقق شدن این امر اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

در حال حاضر این کارخانه با اشتغال‌زایی حدود ۱۲ نفر بصورت مستقیم در حال فعالیت و خدمات رسانی است.

فرماندار خرمدره در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا اظهار داشت: امروز همچنین پروژه ۱۸ واحدی مسکن نگین خرمدره برای اقشار کم درآمد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان خرمدره افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه در راستای تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت 1848 متر مربع و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پروژه 16 واحدی نهضت ملی مسکن شهر صائین قلعه نیز از جمله پروژه‌های بود که امروز با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد ریال افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر