logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۹۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت تکواندو بانوان استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

10 ملی پوش رشته تکواندو بانوان زنجانی هستند+ فیلم

10-ملی-پوش-رشته-تکواندو-بانوان-زنجانی-هستند+-فیلم-
دبیر هیئت تکواندو بانوان استان زنجان با بیان اینکه ورزش استان زنجان در بخش بانوان جزء رشته‌های درخشان است گفت: که ۱۰ ملی پوش از رشته تکواندو بانوان زنجانی بوده و همچنین استان زنجان در رشته تکواندو جزو استان‌های برتر کشوری است.

سونا رزاقی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه ورزش تکواندو جزو رشته‌های درخشان در استان زنجان است اظهار کرد: با توجه به قدمت و اصالت رشته تکواندو و جا افتادن آن به عنوان ورزش همگانی شاهد پیشرفت بانوان زنجانی در این رشته ورزشی در استان هستیم.

وی افزود: ورزش تکواندو آموزش بدن و ذهن، راه‌های تقویت روح و بالا بردن سطح زندگی را به افراد نشان می‌دهد.

دبیر هیئت تکواندو بانوان استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه، تکواندو تبدیل به یک ورزش جهانی شده است تصریح کرد: رشته ورزشی تکواندو توانسته است شهرت بین‌المللی را به خود اختصاص دهد و این رشته ورزشی یکی از بازی‌های رسمی المپیک محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: استان زنجان در ورزش تکواندو جز استان‌هایی است که رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیئت تکواندو بانوان استان زنجان با تاکید بر اینکه در بخش پومسه بانوان در استان زنجان مدال‌های زیادی توسط ورزشکاران کسب شده و جز رتبه‌های برتر کشوری هستیم ابراز کرد: امسال خانم مددخانی بعنوان سر مربی تیم ملی ناشنوایان به مسابقات المپیک ناشنوایان اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر خانم مددخانی به عنوان مربی تیم ملی ناشنوایان جهت اعزام به مسابقات آسیایی و اقیانوسیه حضور فعال دارند.

رزاقی با اشاره به افتخارات بانوان در این دوره از رقابت‌ها تاکید کرد: استان زنجان در زمینه ورزش تکواندو بانوان پیشتاز است.

وی با اشاره به مدال آوران این دوره از مسابقات برون مرزی توسط ورزشکاران خانم سیدی، میناخانی، حسنلو و زینالی خاطر نشان کرد: این ورزشکاران در این دوره از رقابت‌ها توانستند مدال‌های خوبی را برای کشورمان کسب کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر