logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۹۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور بعد از انقلاب ۳ برابر شده است

سهم-بخش-خصوصی-در-اقتصاد-کشور-بعد-از-انقلاب-۳-برابر-شده-است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، گفت: اقتصاد را نباید دولتی کنیم در حالی که در زمان پهلوی اقتصاد ۱۰۰ درصد دولتی بود اما امروز سهم بخش خصوصی در ایران ۳ برابر شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی فاز ۳ توسعه شرکت پست‌های ایران ترانسفو با اشاره به سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به کشور، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این نعمت بزرگ یعنی انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشت. 

وی با تاکید بر لزوم قدردانی از انقلاب اسلامی، ابراز کرد: یکی از راه‌های قدردانی از انقلاب اسلامی فراموش نکردن تاریخ است. 

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه گرامی داشت دهه فجر یکی از مصادیق جهاد تبیین این است، تصریح کرد: بعضا برخی از خواص آن طور که باید از دهه فجر اطلاع دارند و فکر می کنند که فقط نظام تغییر کرده است و به ماهیت انقلاب اسلامی آگاهی ندارند. 

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در دهه فجر، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باید برای مردم بیان شود. 

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی را تمامی خواص و دلسوزان و امامین انقلاب از نعمت‌های الهی می‌دانند، ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمت است و امرور شاهد دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان همه ما در حوزه کاری خود وظیفه داریم دستاورد‌های انقلاب را به نسل‌های امروز تبیین کنیم افزود: امروز بعد از ۴۴ سال دستاوردهای این انقلاب را حوزه صنعت می‌بینیم که از کجا به کجا رسیدیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه طبق آمار رسمی در سال ۵۷ تمامی صنایع ما به ده هزار واحد صنعتی نمی‌رسید، ابراز کرد: امروز تعداد صنایع ما از صد هزار واحد عبور کرده است و تمامی این صنایع نیز فعال هستند. 

وی با بیان اینکه در دوران حکومت پهلوی صنایع ما وابسته به کشور های دیگر بود، تصریح کرد: امروز وابستگی صنایع ما به خارج از کشور بسیار کاهش پیدا کرده است. 

حجت‌الاسلام نیارکی با اشاره به رشد اقتصاد در نظام اسلامی، عنوان کرد: اقتصاد ما طبق آمار بانک جهانی از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۸ صعود کرده است. 

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی قبل از انقلاب ۱۶ درصد بود، ادامه داد: امروز تولید ناخالص ملی به ۴۰ درصد رسیده است. 

رئیس اداره کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، افزود: اقتصاد را نباید دولتی کنیم در حالی که در زمان پهلوی اقتصاد ۱۰۰ درصد دولتی بود اما امروز سهم بخش خصوصی در ایران سه برابر شده است. 

وی با اشاره به افزایش شرکت‌های دانش بنیان در زنجان به ۱۰۰ شرکت، خاطر نشان کرد: شرکت ایران ترانسفو ۸ شرکت دانش بنیان را بنا نهاده که این شرکت افتخار کشور است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر