logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۹۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مدیران خدمات نظام را به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند

مدیران-خدمات-نظام-را-به-صورت-مقایسه‌ای-با-قبل-از-انقلاب-برای-مردم-بازگو-کنند
امام جمعه زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خیره کننده‌ای در سطح کشور و استان انجام گرفته است، گفت: دستاورد‌هایی که بعد از انقلاب ایجاد شده قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و باید مدیران خدمات نظام را به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند.

به گزارش موج رسا;  حجت‌الاسلام علی خاتمی امروز در محفل گرامیداشت چهل‌و‌چهارمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور با اشاره به اینکه ‌انقلاب ایران مردمی است و تمام اقشار در آن با هویت اعتقادی حضور داشتند، اذعان کرد: تظاهرات انقلاب از مساجد شروع و به امامزاده‌ها ختم می‌شد و همه اقشار جامعه در آن حضوری فعال داشتند.

وی با بیان اینکه هر کس دل در گرو اسلام داشت در پیروزی انقلاب نقش آفرین بود، تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی پایبندی به مبانی ضد استبدادی انقلاب بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اولین روز از دهه فجر روز میثاق با آرمان‌های امام راحل نامگذاری شده، گفت: یکی از اقداماتی که باید مدیران به آن توجه داشته باشند این است که باید خدمات نظام را به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خیره کننده‌ای در سطح کشور و استان انجام گرفته است، تصریح کرد: دستاورد‌هایی که بعد از انقلاب ایجاد شده قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه استان زنجان ۹ شهید در دوران انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: کشور ما ۴۴ سال است که در مقابل آمریکا ایستادگی کرده است و مقتدرانه به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری اذعان کرد: مقام معظم رهبری در طول روزهای گذشته فرمودند که دولت با تمام قوا در حال خدمت‌رسانی است و اندکی کوتاه نیامده است.

لزوم بازخوانی تاریخی و اعتقادی انقلاب اسلامی

استاندار زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: اتفاقات پیرامونی ما در سال‌های پیشرو سرعت بالاتری خواهد داشت، ما باید خود را از جمیع جهات برای اتفاقاتی که رخ خواهد داد مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه ۴۴ سال از انقلاب اسلامی سپری شده است افزود: زمانی که ما دچار روزمرگی می‌شویم فراموش می‌کنیم نعمتی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده است، چه نعمتی بوده است.

استاندار زنجان گفت: سختی‌ها و ناملایمت‌هایی که به هر دلیلی برای ما وارد شده گاها به دلیل کم کاری ما مسئولان بوده است اما بسیاری از وقت‌ها این سختی‌ها به دلیل فشارهایی همانند تحریم بوده که از بیرون وارده شده است.  

وی با بیان اینکه تمام تاکید ما امسال این است که بازخوانی هر آنچه که انقلابمان برایمان به ارمغان آورده است را داشته باشیم، تصریح کرد: باید بازخوانی اعتقادی و تاریخی داشته باشیم.

افشارچی با بیان اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارهای گسترده مبانی اعتقادی قوی است، تصریح کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تنها یک شعار نیست و پشتوانه بسیار بزرگ و قوی اعتقادی دارد، در استان تلاش می‌کنیم یک سیر مطالعاتی در حوزه اعتقادات مبنای انقلاب اسلامی راه‌اندازی کنیم و در این راستا گام اول در حوزه آزادی را اغاز کرده‌ایم و در روز‌های آینده متن چند رسانه‌ای، پادکست و برش‌های از فیلم‌ها عرضه خواهد شد که جامعه هدف جوانان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهیم یکبار دیگر نظرمان را به آزادی بیان کنیم و تفاوت آن را با آزادی که غرب بیان می‌کند را تبیین کنیم، گفت: از مسئولان نیز درخواست داریم که تبلیغ کننده این امر باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از وقت‌ها ما یادمان می‌رود که در چه کشوری با چه حکمران‌هایی زندگی می‌کردیم گفت: مردم و جوانان را به بازخوانی تاریخی و مطالعه کتاب‌های چاپ شده در این راستا همانند تخت طاووس، آخرین سفر شاه دعوت می‌کنم.

وی بیان کرد: برای اینکه متوجه باشیم که چرا هر روز هزینه می‌دهیم باید خودمان را مجهز کنیم و در این راستا باید خودمان را بازخوانی تاریخی نماییم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر