logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۹۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد:

بهره‌برداری از ۴۷ پروژه کشاورزی همزمان با ایام‌الله دهه فجر

بهره‌برداری-از-۴۷-پروژه-کشاورزی-همزمان-با-ایام‌الله-دهه-فجر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از ۴۷ پروژه کشاورزی همزمان با ایام‌الله دهه فجر گفت: اعتباری بالغ بر 756 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها صرف شده است.

به گزارش موج رسا; روح‌الله حسنی در جمع خبرنگاران از افتتاح 47 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 756 میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سالجاری در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در این بخش را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: ۲۰ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۵ پروژه آبیاری تحت فشار، ۱۲ پروژه لوله‌گذاری و احداث کانال آب رسانی کشاورزی و 3 پروژه احیا و مرمت قنات را شامل می‌شود. 

وی اذعام کرد: 9 واحد گلخانه به ظرفیت 733 تن در سال طی دهه فجر در استان زنجان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام، 6 پروژه در بخش تولیدات دامی شامل واحدهای جوجه کشی بوقلمون، پرورش گوسفند داشتی، گوساله پرواری، پرورش گاو شیری و پرورش بوقلمون گوشتی و نیز 10 پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی شامل احداث 2 واحد سردخانه به ظرفیت 5500 تن، 3 واحد روغن کشی و فرآوری زیتون به ظرفیت 2225 تن، 1 واحد بسته بندی حبوبات، غلات و برنج به ظرفیت 500 تن، 1 واحد تولید خوراک آبزیان به ظرفیت 3000 تن، 1 واحد پرورش قارچ صنعتی به ظرفیت 60 تن، 1 واحد توسعه سیلوی ذخیره نهاده های دامی، طیور به ظرفیت 1500 تن و بهره برداری از میدان میوه و تره بار جدید در پایانه صادراتی سروش رفاه پارسیان می باشد در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: 2 پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری شامل طرحهای احداث کنترل سیلاب و آبخوانداری نیز جزء پروژه های قابل افتتاح در این ایام مبارک می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر