logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)؛

شهید 17 ساله زنجانی به مام وطن برمی گردد/ پایتخت شور و شعور حسینی پس از 35 سال شهید مرادلو را در آغوش می کشد

شهید-17-ساله-زنجانی-به-مام-وطن-برمی-گردد-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-پس-از-35-سال-شهید-مرادلو-را-در-آغوش-می-کشد

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)؛شهید 17 ساله زنجانی به مام وطن برمی گردد.

به گزارش موج رسا;  همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوخته گان و دارالشفاي آزادگان خواهد بود.

 استان شهيد پرور زنجان با تقديم 3 هزار شهيد بزرگوار در راه اعتلاي انقلاب اسلامي و اهداف عاليه امام راحل كارنامه درخشاني را از خود برجاي گذاشته است.
اینک نیز پیکر مطهر شهد حمید مرادلو پس از 35 سال دوری به وطن بازگشته و چشم مادر و پدر به دیدار فرزندشان روشن می‌شود.
به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مراسم استقبال از پیکر این شهید را روز چهارشنبه 28 تیر ماه عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم راس ساعت 19 در میدان بسیج با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استان برگزار می شود.

علی کاظمی با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر این شهید نیز شامگاه روز چهارشنبه 28 تیر ماه ساعت 22 در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان 22 بهمن برگزار می‌شود،ادامه داد: مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمید مرادلو همزمان با شهادت جانسوز امام جعفر صادق(ع) ساعت 10 صبح در روز پنجشنبه 29 تیر ماه از مقابل مسجد جامع زنجان واقع در سبزه میدان به طرف گلزار شهدای بهشت حضرت فاطمه(س)(مزار پایین) برنامه‌ ریزی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت این شهید نیز عصر روز پنجشنبه 29 تیر ماه از سال 16:30 تا 18:30 در مسجد احمدیه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برپا می‌شود.
مسئول بخش ایثارگران سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در این زمینه گفت:شهید حمید مرادلو با 17 سال سن در تاریخ 28 شهریور ماه سال 61 به شهادت رسیده است.

سودی بیان داشت: این شهید در منطقه سردشت جاویدالاثر شد و در تاریخ 9 آذر سال 82  شهادت وی قطعی شد. 

وی با اشاره به اینکه همچنین پیکر این شهید جزو شهدای تازه تفحص شده است،خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام که در 20 شهریور 1361 در درگیری با ضد انقلاب به مقام مفقودالاثر رسید و در گلزار شهدای شهر سنندج به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود.

وی گفت: پیکر مطهر شهید حمید مرادلو پس از 35 سال توسط فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور و همرزمان شهید، شناسایی شد.

این مسئول با بیان اینکه وی دارای عضویت بسیجی بوده است،گفت:وی متولد دوم مرداد ماه سال 44 است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر