logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۹۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

گلخانه‌‌داران خصوصی استان در توسعه گلخانه‌های هوشمند مشارکت کنند

گلخانه‌‌داران-خصوصی-استان-در-توسعه-گلخانه‌های-هوشمند-مشارکت-کنند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به توسعه گلخانه‌های هوشمند در استان زنجان، گفت: فعالان گلخانه‌های خصوصی استان در توسعه گلخانه‌های هوشمند مشارکت کنند.

حامد سرایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ظرفیت‌های پارک فاوای وزارت ارتباطات جهت توسعه گلخانه‌های هوشمند در استان زنجان استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عزم استان زنجان بر توسعه اقتصاد دیجیتال است، افزود: با توجه به این که کشاورزی به عنوان دومین رکن اقتصادی استان زنجان است بنابراین یکی از اهداف پیش‌رو این سازمان به کارگیری فناوری اطلاعات برای هوشمندسازی کشاورزی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در تدوین چارچوب برنامه راهبردی، اجرایی و عملیاتی موضوعات کلیدی برنامه هفتم توسعه استان زنجان، موضوع توسعه کشت محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده گلخانه مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت پارک فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه گلخانه‌های هوشمند حائز اهمیت است.

سرائی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه گلخانه‌های خصوصی و کسب و کارهای مربوطه به آن، اذعان کرد: از فعالان گلخانه‌های خصوصی استان دعوت می‌کنیم با راهبری اداره کل جهاد کشاورزی استان در توسعه گلخانه‌های هوشمند خصوصی مشارکت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر