logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۹۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انهدام ۳ باند قاچاق انسان در تهران

انهدام-۳-باند-قاچاق-انسان-در-تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان در تهران خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امشب در حاشیه اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند در هشتمین مرحله از طرح اقتدار با تلاش همکاران در پلیس امنیت، فتا و اطلاعات به مرحله اجرا درآمد، اظهار کرد: در این طرح 124 نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: 63 نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت و نزاع می‌کردند و 16 نفر اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند و هفت نفر از اراذلی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند و 17 نفر کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند.

رحیمی با اشاره به دستگیری 21 نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران اظهار کرد: 17 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 31 قبضه شبه‌سلاح و 742 عدد فشنگ جنگی و بالغ بر 170 سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحدهای صنفی توسط پلیس اماکن تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: 73 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس گذرنامه سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس اماکن بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد که متأسفانه بخشی از این سیگارها سرطان‌زا بودند.

وی در ادامه گفت: با دستگیری سه نفر از متهمان که در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ‌گذشته می‌کردند بالغ بر 160 هزار انواع و اقسام دارو را کشف کردند که بالغ بر 500 میلیون تومان ارزش دارد.

رحیمی در پایان گفت: 37 متهم در حوزه جرایم فضای مجازی دستگیر شدند که بالغ بر سه هزار و 90 نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان است./تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر