logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۹۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان در گفتگو با موج رسا.

عمده تخلفات توسط مشاورین املاک بدون پروانه کسب انجام می‌شود

عمده-تخلفات-توسط-مشاورین-املاک-بدون-پروانه-کسب-انجام-می‌شود
رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان با اشاره به تخلفات صنفی انجام شده در استان زنجان، گفت: عمده تخلفات مشاورین املاک توسط واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب انجام می‌شود.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر اینکه باید اتحادیه مشاورین املاک نسبت به شناسایی، مشاورین املاک بدون پروانه کسب اقدام کند، اظهار کرد: اتحادیه مشاورین املاک در شناسایی واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به تخلفات صنفی انجام شده در استان زنجان، ابراز کرد: عمده تخلفات مشاورین املاک توسط واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب انجام می‌شود.

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به دلایل افزایش قیمت املاک در زنجان، عنوان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند موجب افزایش قیمت مسکن و زمین در زنجان شود تخلفات برخی از مشاورین املاک فاقد پروانه کسب است.

وی با اشاره به اقدامات بازرسی اتاق اصناف برای جلوگیری از بروز هر گونه تخلف در حوزه مسکن و زمین، عنوان کرد: نظارت‌ها در حوزه مشاورین املاک افزایش داشته است و بازرسان اتاق اصناف با حساسیت بیشتر بر این صنف نظارت دارند.

محمدی با اشاره به دستور رئیس کل دادگستری استان زنجان مبنی بر صدور مجوز مشاورین املاک بر اساس نیاز سنجی، تصریح کرد: بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده از ۲۶ دی ماه هیچ پروانه کسب برای مشاورین املاک صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر صنوف زنجان انصاف را رعایت می‌کنند، ادامه داد: اکثر تخلفات صنفی در واحد‌های صنفی فاقد پروانه انجام می‌شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف زنجان با اشاره به برخورد بازرسی اتاق اصناف با تخلفات صنفی در چهار چوب قانونی، عنوان کرد: واحد‌های صنفی فاقد پروانه با هماهنگی مقام قضایی پلمپ می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
منتظر بر خورد قاطع مسئولان با مشاورین املاک دزد هستیم
[ نام : ] [ ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
مشاورین املاک یعنی محلی براز تجمع دلالان برای بد بخت کردن مردم
[ نام : ] [ ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
همه شون تخلف می کنند چه با پروانه کسب چه بدون پروانه کسب
[ نام : ] [ ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
درود بر شما آنقدر بنویسید تا مسئولان ببینند و با این مشاورین املاک که خون مردم رو تو شیشه کردن برخورد کنند
فرم ارسال نظر