logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۸۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

سپاه در عرصه جهاد تبیین پرده از نفاق و فریبکاری دشمنان کنار زده است

سپاه-در-عرصه-جهاد-تبیین-پرده-از-نفاق-و-فریبکاری-دشمنان-کنار-زده-است
امام جمعه ماهنشان گفت: سپاه به موازات نقش آفرینی در عرصه‌های جنگ سخت و نیمه سخت اقتصادی و تحریم‌ها همواره در عرصه جهاد تبیین پرده از نفاق و فریبکاری و اغواگری دشمنان کنار زده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: مجموعه‌های فرهنگی و کارهای فرهنگی به پشتوانه نیروی انسانی دلسوز خلاق و مخلص امکان‌پذیر است و باید در این راه هم کادرسازی شود و هم از افراد نگهداری و از افراد زبده استفاده شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از کم کاری در عرصه فرهنگی و هنری ابراز ناخرسندی نمودند افزود: باید مسئولین امر و تمام دلسوزان فرهنگی و علاقمندان به ترویج فرهنگ اسلامی کار و تلاش خود را مضاعف نمایند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اقدام پارلمان اروپا که در روز پنج شنبه ۲۹ دی ماه در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه ضد ایرانی با عنوان پاسخ به اعتراضات و اعدام ها در ایران به تصویب رسانید ضمن محکوم نمودن این عمل بیان کرد: تروریستی اعلام کردن برخی از بخش‌ها و اجزای سپاه موضوع جدیدی نیست در واقع این اقدام اروپا در راستای تداوم دشمنی کلان غرب با جمهوری اسلامی و ازسر ناتوانی و استیصال آنها در مهار و کنترل جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی اذعان کرد: اروپایی‌ها با توصیه و نقشه دهی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را در بازی جدید علیه ایران بر عهده گرفته‌اند. سپاه به موازات نقش آفرینی در عرصه‌های جنگ سخت و نیمه سخت اقتصادی و تحریم‌ها همواره در عرصه جهاد تبیین پرده از نفاق و فریبکاری و اغواگری دشمنان کنار زده است. اروپایی‌ها به یاد داشته باشند اگر سپاه نبود داعش در عمق خاک اروپا مشغول جنایت بود. اگر سپاه نبود چگونه می‌توانست مملکت خود را از گزند آوارگان و مواد مخدر حفظ نماید.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ادامه داد: دشمنان عزت و قدرت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان راستین انقلاب و ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته و الگوی هزاران هزار عنصر مقاومت در جهان می‌باشد. سپاه در طول ۴۳ سال آموختند از دل تهدیدها و فرصت‌های طلایی خلق کنند تحریم‌ها این نیروهای بی‌بدیل بیش از گذشته بر قوت و قدرت آنها خواهد افزود.

وی اذعان کرد: غربی‌ها در حال حاضر علیرغم تمام تلاش‌های چند وجهی‌شان بر علیه ایران اسلامی و انقلابی به قصد تغییر محاسبات و رفتار ایران پس از ۱۰۰ روز هجوم بی‌امان و بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی و اطلاعاتی و امنیتی و فشار آفرینی مثل همیشه این ۴۳ سال نتوانسته‌اند و اهداف شوم خود برسند. 

امام جمعه ماهنشان در پایان با اشاره به روز هوای پاک اذعان کرد: تهدید‌هایی از طرف بشر خواسته یاناخواسته به کره زمین تحمیل گردیده است و طبق اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی و عمومی است و از عموم مردم درخواست می‌شود تا در نگهداری محیط زیست کوشش نمایند.

وی از مسئولین خواست در این راه همکاری نمایند و از معادن و تاسیساتی که به محیط زیست آسیب می‌زنند مخصوصاً شهرستان ماهنشان جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر