logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۸۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی همانند نقشه‌های دیگر دشمنان محکوم به شکست است

قرار-دادن-سپاه-در-لیست-تروریستی-همانند-نقشه‌های-دیگر-دشمنان-محکوم-به-شکست-است
امام جمعه خرمدره گفت: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان از اقدامات آشوبگرانه در براندازی و سقوط نظام است که البته این نقشه هم همانند نقشه‌ها و اقدامات دیگر محکوم به شکست است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، نشان داد که نیاز به جهاد تبیین و کارهای تبلیغی و ترویج فرهنگ دینی باید به عنوان سرلوحه اصلی فعالیت‌های مسئولان فرهنگی قرار گیرد. 

وی افزود: برون‌سپاری‌ها در حوزه فرهنگ دینی بسیار حساس است؛ در برون‌سپاری‌ها بیشتر از صرفه فرهنگی باید به محتوا و کیفیت کار فرهنگی توجه شود.

امام جمعه خرمدره گفت: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی و تحریم آن، فاقد وجاهت بین‌المللی است زیرا اولا طبق قواعد مرسوم بین‌المللی، نهاد نظامی یک کشور هیچگاه تحریم نمی‌شود. براساس ماده ۳۹ منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یکجانبه دولت‌های عضو براساس بند ۷ ماده ۲منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین‌المللی و غیرالزام‌آور است.

وی ادامه داد: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان از اقدامات آشوبگرانه در براندازی و سقوط نظام است که البته این نقشه هم همانند نقشه‌ها و اقدامات دیگر محکوم به شکست است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: اروپای امروز با ایرانی مواجه است که از ایران مستعمره در قبل از انقلاب به ایرانی قوی و مستقل تبدیل و بسیاری از معادلات منطقه‌ای را رقم می‌زند. 

وی با بیان اینکه تحریم سپاه، وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کرده و اقدامات دشمنان را خنثی خواهد کرد عنوان کرد: اروپا تاوانی سخت در قبال تروریستی خواندن سپاه و تحریم آن داده و هیچ دستاوردی نخواهد داشت. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به بهانه‌های حقوق بشری کشورهای غربی و اروپایی اذعان کرد: تلخ‌ترین طنز تاریخ بشریت این است که جنایکاران جنگی و تولید کنندگان و به کارگیرندگان سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی با پررویی و بی‌حیایی تمام، خود را مدافعان حقوق بشر معرفی می‌کنند. 

 امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه اقدامات مختلف آمریکا و اروپا برای منزوی کردن ایران؛ سران جنایتکار آمریکایی و اروپایی با راهبردهای مختلف در صدد منزوی کردن ایران هستند؛ تصریح کرد:این پندار باطل از خطای محاسباتی آن‌ها نشأت می‌گیرد؛ از آن جا که نه اسلام، نه انقلاب و نه مردم ایران را نشناخته‌اند و ایران اسلامی با همه افت و خیزها، همانند چهل و سه سال گذشته به حرکت در مسیر عزت و سرافرازی ادامه خواهد داد. 

وی با اشاره به قدرت محور مقاومت و نقش ایران خاطر نشان کرد: گزارش اخیر گلوبال فایر پاور نشان می‌دهد که کشورهای عضو محور مقاومت جایگاه بالایی را در فهرست قدرت‌های نظامی در منطقه دارند. و همه این‌ها از یک مرکز قدرت نشأت می‌گیرد و آن‌ ایران اسلامی است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت:توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان طراح و پیش‌برنده اصلی محور مقاومت توسط یک نشریه فکاهی بی‌ارزش فرانسوی، برخورد انفعالی و از سر ضعف و زبونی مدعیانی است که به زغم باطل خود در صدد منزوی کردن ایران اسلامی هستند. 

 وی با اشاره به عبرت‌های جاسوسی و اعدام علیرضا اکبری بیان کرد: از وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و همه کسانی که در شناسایی، مدیریت و دستگیری تا اعدام این ابرجاسوس تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنیم؛ حقیقتاً این اقدام دشمن را غافلگیر کرد؛ زمانی که از او به عنوان طعمه برای دستیابی به برخی اطلاعات و دادن اطلاعات هدایت شده، استفاده شد. 

امام جمعه خرمدره ادامه داد: همه باید مواظب باشیم که سوابق نگهبان ما نیستند؛ بلکه خودسازی‌، بصیرت‌ و دشمن‌شناسی است که ما را نجات می‌دهند. حتی سوابق در مواردی لغرشگاه هم هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر