logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

سرمایه‌گذاران غیربومی استقبال چندانی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارند

سرمایه‌گذاران-غیربومی-استقبال-چندانی-برای-سرمایه‌گذاری-در-ماهنشان-ندارند
فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران غیربومی استقبال چندانی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارند، گفت: یکی از دلایلی که این سرمایه‌گذاران مطرح می‌کنند، نبود صرفه اقتصادی است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سرمایه گذاران غیربومی استقبال چندانی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان ندارند اظهار کرد: یکی از دلایلی که این سرمایه گذاران مطرح می‌کنند این است که به دلیل شرایط فیزیکی منطقه سرمایه‌گذاری در این شهرستان صرفه اقتصادی برای آنها ندارد.

وی تاکید کرد: برای توسعه سرمایه‌گذاریها در این شهرستان می توان با استفاده از تبصره 16 از سرمایه گذاران ساکن در این منطقه استفاده کرد که این روند هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه پیشرفت در رشد اقتصادی و اینکه در بخش ماهنشان شاهد اتفاقات جدید خواهیم بود عنوان کرد: دومین کارخانه تولید خوراک ماهی که سالانه 17 هزار تن ماهی قزل آلا تولید میکند راه اندازی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه برخی از اقدماتی که منجر به تحولات اقتصادی شهرستان ماهنشان می‌شود در دستور کار قرار گرفته است ابراز کرد: توجه به ظرفیت پرورش ماهی یکی از این اقدامات است که به جدی در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه سالانه 17 هزار تن ماهی قزل آلا در شهرستان ماهنشان تولید می‌شود ادامه داد: در این راستا دومین کارخانه تولید خوراک ماهی در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده خوراک واحدهای پرورش ماهی شهرستان ماهنشان از سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور تامین می‌شود بیان کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی خوراک ماهی و همچنین اگر توسعه واحد بسته بندی و فرآوری ماهی در این شهرستان اتفاق بیفتد منجر به رشد اقتصادی این شهرستان می‌شود.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه توزیع آرد و نفت در روستاهای صعب‌العبور شهرستان ماهنشان انجام شده و مشکلی در این خصوص در سطح شهرستان ماهنشان وجود دارد اظهار کرد: در بخش انگوران تنها 6 روستا فاقد گاز طبیعی هستند که در تامین سوخت مورد برای فصل زمستان در این روستاها مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دهستان اوریاد در حدود 11 روستا از نعمت گاز طبیعی محروم هستند که نفت مورد نیاز این روستاها نیز تامین شده و در این بخش نیز مشکلی وجود ندارد.

محمدی با اشاره به اینکه جریان حضور قزوینیان مدیرکل راهداری استان در ماهنشان قولهایی برای تکمیل برخی از پروژه‌های راه ارتباطی این شهرستان داده شد افزود: تکمیل و آسفالت‌ریزی راه ارتباطی روستاهای  پری، علم کندی، کاکا و گلاب‌لو تا سال 1402 در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم این اتفاق در این بازه زمانی در این شهرستان عملی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر