logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مردم با حضور خود در راهپیمایی ایام‌الله دهه فجر خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان خواهند کشید

مردم-با-حضور-خود-در-راهپیمایی-ایام‌الله-دهه-فجر-خط-بطلانی-بر-نقشه‌های-دشمنان-خواهند-کشید
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم یوم الله دهه فجر امسال پر شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان خواهند کشید.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر، امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر مهمترین ستادی است که همه ساله برای برپایی جشن شکوهمند انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار داشت: اهمیت این جشن را حضرت آقا فرموده‌اند، جشن‌های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته و مردمی باشد.

وی با بیان اینکه انتظاراتی از کمیته‌های این ستاد می‌رود، افزود: از جمله انتظارت عمل به دستورالعمل‌‌های ارسال شده است و همچنین در صورت صلاحدید افزودن اعضای دیگر به ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه جلسات به صورت عملیاتی برگزار شود، گفت: برخی از دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی، کانون پرورش فکری کودکان، شهرداری اقداماتی را انجام داده‌اند، با این وجود از کمیته‌ها انتظار می‌رود تا در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها برای ایام‌الله دهه فجر اهتمام و تلاش بیشتری از لحاظ محتوایی و تبیینی و ایجاد فضا در خور ایام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید سازمان‌ها همکاری لازم را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند، عنوان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مقایسه آن قبل و بعد از انقلاب و ایران اسلامی و حتی مقایسه با کشور‌های دیگر است. 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اهم برنامه‌های دهه فجر اذعان کرد: سرآغاز جشن‌های انقلاب؛ ۱۲ بهمن، سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است. بحث تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، میثاق مجدد با امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای خواهد بود که به صورت سراسری در کشور، استان و در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی برگزاری رژه موتوری، زنگ انقلاب، جشن‌های مردمی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: طوری باید حرکت کرد که برنامه‌ها و ارزش این روز‌ها برای نوجوانان و جونان محسوس باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۲۲ بهمن چند ویژگی دارد بنابراین دو تا سه ماه قبل برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اتفاقات و اغتشاشات اخیر قطعا یک دلیل خواهد بود تا مردم نشان دهند که انقلاب، اسلام، امام و مرجعیت را دوست دارند و با حضور خود قدم محکمی بر خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان خواهند کشید، گفت: امسال این مراسم چند ویژگی دارد و از جمله آن حرکت به سمت مردمی شدن و مردمی کردن است.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه در جلساتی که برگزار شد سعی بر این شد تا مراسم امسال مردمی‌تر اتفاق افتد، اذعان کرد: کمیته عملیاتی با حضور موکب‌ها، تشکل‌ها، فعالان فرهنگی، فعالان مساجد تشکیل شده است. و فعالان فرهنگی در مساجد منتظر یک زمینه هستند تا راهپیمایی ویژه‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال به صورت خانوادگی خواهد بود، گفت: برای اینکه مرکز تجمع میدان انقلاب باشد، دو مسیر انتخاب شده است و نظریه دیگری نیز برای سه مسیر و پیوستن به هم و تجمع در میدان انقلاب وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر