logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیت نامه شهید اباصلت رفیعی:

برادران نگذارید اسلحه من روی زمین بماند

برادران-نگذارید-اسلحه-من-روی-زمین-بماند
شهید اباصلت رفیعی در وصیت نامه خود به برادان و دوستان خود تاکید می کند که برادران نگذارید اسلحه من روی زمین بماند و همیشه پیرو راه خمینی(ره) باشید.

به گزارش موج رسا; با سلام به آزادگان جهان حسین بن علی (ع) قهرمان کربلا و با درود بر فرزند صدیق پاک آن حضرت؛ امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و درود به روان پاک شهیدان اسلام از صدر اسلام تا ا انقلاب ایران.

اینجانب اباصلت رفیعی معروف به مهدی فرزند محمدعلی ساکن زنجان متن وصیت نامه خود را این چنین می نویسم.

شب حمله نزدیک است و همه عاشقان درانتظار زیارت حسین هستیم. ما عاشقانه برای زیارت حسین(ع) می رویم. اگر زنده بودیم تربت پاک حسین و اگر افتخار شهادت داشتیم در میان سنگر در میان خون حسین ها سر ما می آید. ما به عشق شهادت و دیدار مهدی می رویم و به خاطر خدا می جنگیم.

پیامی بر برادران ودوستان دارم.

ای برادران نگذارید اسلحه من روی زمین بماند. همیشه پیرو راه خمینی(ره) باشید. سرباز خمینی(ره) باشید که اگر به امام لبیک نگویید این است که مثل مردم کوفه به هل من ناصر ینصرنی حسین لبیک نگفته باشید.

بیایید جبهه های جنگ را خالی نکنید و تا آزادی تمام مسلمانان و تا برقراری نماز جماعت به امامت روح خدا خمینی(ره) در بیت المقدس بجنگید و سخنان امام را یکی یکی عمل کنید که پیام امام، پیام امام زمان است.

مادرم در شهادت من گریه نکن یا حداقل بلند گریه نکن که منافقان بشنوند و تو ای پدر شکر خدا کن که هجده سال تلاش کردی پسری پرورش دادی تا در راه اسلام فدایش کنی. از خدا بخواه شهادت مرا قبول کند.

تو ای خواهر و برادر من! به جای گریه از شهید شدن من بیایید راه مرا ادامه بدهید و به خط امام بیایید و از این ماه آسمان جهان و از این قائله اعظم پیروی کنید.

روی تابوت من قرآن بگزارید تا همه بدانند که من مسلمان و پیرو قرآنم و عکس امام را روی تابوت و روی قبرم بگزارید تا همه بدانند که من پیرو قرآن و پیرو خط امام هستم.

درآخر باید بگویم هر که از شهادت من ناراحت باشد و شکر خدا نکند و هر کس که پیرو خط ولایت نباشد حق ندارد درتشییع جنازه من و در مجلس ختم شرکت کند حتی اگر برادرم باشد که شرکت او باعث رنج و آزار من است.

تو ای پدر! نگذار کسانی که با این انقلاب و بر علیه انقلاب اسلام و بر علیه قرآن حرف بزنند. در آخر بگویم پدر و مادر جانم بدان که جناب خوئی بهتر از شریعتمداری نیست بلکه پست تر از او هست. چون خوئی کسی بود درست موقعی که مردم ایران برای دفاع از قرآن با خاندان پهلوی می جنگید و شهید می شد اوبه شهبانو فرح انگشتر می داد و نامزد خود می کرد پس اگر می توانی تقلید خود را برگردان و بر امام عزیز و رهبری کبیر تقلید ببند تا خدا هم ایمانت را قبول کند.

در آخر سر به امام و رزمندگان دعا کن و من که به شما در همه عمرم اذیت کردم مرا حلال کنید

قربان همه شما

خدایا خدایا تو را به جان مهدی تو را به حق مهدی تا انقلاب مهدی تو را به نام مهدی خمینی را نگهدار

۲۳/۶/۱۳۶۱

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر