logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

دعوت شورای هماهنگی استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

دعوت-شورای-هماهنگی-استان-زنجان-برای-شرکت-در-راهپیمایی-محکومیت-اهانت-نشریه-فرانسوی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از مردم همیشه در صحنه و انقلابی این استان دعوت می‌شود تا در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، اظهار داشت: این اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی، نا‌امیدی و نتیجه شکست‌های پی‌در‌پی غرب است.

وی افزود: این اقدام به دلیل ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مومن و متعهد به اسلام، و ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین رخ داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه‌های باطل آن‌ها دارد در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام و انقلاب عظیم اسلام به کرات دیده می‌شود که نشان از ضعف، زبونی و بن‌بست تفکر و رنگ باختی ارزش‌های فرهنگی، کانون‌های فکر و اندیشه که از آبشخور جریانات استکباری و صهیونیستی ارتزاق می‌کنند، می‌باشد.

وی با بیان اینکه غرب امروز در فلاکت بی‌هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه‌های نظری آن‌ها سست و به پایان خط رسیده است، تصریح کرد: غرب خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجه با جبهه حق قرار داده است.

حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: این گونه حرکات رذیلانه نه تنها نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت، بلکه تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده سراسر جهان این حرکت موهن، زشت و ننگین را جزو زوال فکری غرب و درماندگی در مقابل منطق علمی و عملی بزرگمردی حکیم که با هدایت و رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است، تلقی نخواهد کرد.

وی گفت: اینگونه اقدامات فاقد ارزش و بی‌هویت احساسات پاک آزادیخواهان سراسر جهان را جریحه‌دار ساخته است، در روابط بین‌المللی مسلمانان با رژیم فرانسه تاثیر‌گذار خواهد بود و تداعی کننده خوی استکباری مستکبران با ادبیاتی نوین برای خود برتر بینی و بی‌حرمتی به دیگران است که تبعات آن‌ها برای این کشور و حامیان این حرکت زشت، سنگین و قاطع خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقدام سخیف، زشت، ذلالت‌بار، سیاه‌نامه نشریه فرانسوی شارلی ابدو خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه گاه محکم و حبل‌المتین گذر از فراز و فرودها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذاشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند بر انگیخته است، گفت: مردم خواستار راهپیمایی برای محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تمامی اقشار مردم فهیم و غیور دعوت می‌کند تا در راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه ۲۳ دیماه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود شرکت کرده، خشم و انزجار خود را از این اقدام نشریه مبتذل به نمایش گذاشته و دخالت کشور فرانسه و دیگر کشور‌های غربی را در امور داخلی ایران محکوم نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر