logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۹۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
خبرنگار جبهه مقاومت:

متعهدانه و مسئولانه قلم بزنید؛ برای لقمه‌ای نان دروغ نگویید

متعهدانه-و-مسئولانه-قلم-بزنید؛-برای-لقمه‌ای-نان-دروغ-نگویید
خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به اینکه اگر به کاری که انجام می‌دهید اعتقاد نداشته باشید، آب در هاون می‌کوبید گفت: متعهدانه و مسئولانه قلم بزنید، میکروفن به دست بگیرید و برای لقمه‌ای نان دروغ نگویید.

به گزارش موج رسا; حسن شمشادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان، اظهار داشت: یادمانی که برای سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی درست شد خود نوعی جهاد تبیین است و حتی اگر کسی حاج قاسم و همراهان شهیدش را ندیده باشد با یادمان موجود در محل شهادتشان تا سال‌های سال نشانه‌های جنایتی که علیه سپهبد حاج قاسم انجام شد را خواهد دید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی تببین تاکید دارند،افزود: عموما خواب هستیم و خود را به جهالت زده‌ایم.

خبرنگار جبهه مقاومت با بیان اینکه خبرنگاران نباید صرفا برای جشنواره کار بسازند، خبر بگیرند، گفت: تمام اخباری که در سایت، رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌های استان زنجان کار می‌شود در قالب جشنواره‌ای با بهترین کیفیت انجام شود و باید در قالب یک رقابت باشد و سبب اعتلای کار خبرنگاران شود.  

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر در عرض ۵ دقیقه یک خبر در فضای رسانه‌ای با قدرت پیچید، تصریح کرد: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال هنوز در حال آزمون و خطا هستیم و هنوز می‌گوییم باید برنامه‌ریزی کنیم، و آموزش دهیم، تیتر و لید درست انتخاب کنیم اما تا کی؟ شمشادی تصریح کرد: پیشنهادی که دارم این است تا بعد از اتمام اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، هیئت داوران آثار جشنواره را از اولین دوره تا دوره هشتم بررسی کنند تا بدانند که آیا در طول این هشت سال در این مسیر رشد رخ داده است، یا در حال ایستا است یا در حال عقب‌گرد هستیم، که اگر رشد نکرده باشیم ضرر کرده‌ایم.  

وی با بیان اینکه اگر در جایی که قرار دارید و به عنوان خبرنگار تولید محتوا می‌کنید به کار خود ایمان، باور و اعتقاد داشته و از اعماق وجود خود کار ‌کنید، در دنیا و آخرت سعادتمند خواهید بود، گفت: در کنار این موضوعات باید به فکر بالا رفتن و پیشرفت نیز باشید.

خبرنگار جبهه مقاومت با بیان اینکه اگر اعتقاد به کاری که می‌کنید، نداشته باشید، خود نیز در آن متزلزل هستید گفت: بدانید در این شرایط تاثیرگذار نخواهید بود و خیر دنیا و عاقبت نصیب‌تان نخواهد شد و علت آن این موضوع می‌باشد که ما منافق و دو روهستیم.

وی ادامه داد: یکی از علت‌های تاثیرگذاری رسانه‌های بیگانه در اذهان مردم ایران در شبکه‌های فارسی‌زبان این است که اگر کسی مطلبی یا تصویری منتشر می‌کند به کاری که انجام می‌دهد باور و اعتقاد قلبی دارد.

شمشادی تصریح کرد: اگر خبرنگار، مستندساز و نویسنده‌ای مطلبی را می‌نویسد، موشنی را تولید می‌کند، فیلمی که منتشر می‌کند، به آن اعتقاد نداشته باشد، تاثیری بر روی مخاطب نخواهد داشت.

وی با با بیان اینکه اگر ما در حق خودمان با قدرت ایستاده بودیم کل دنیا را گرفته بودیم، گفت: گوینده، نویسنده، خبرنگار اگر صرفا برای حقوق کاری انجام دهد تاثیر گذار نخواهد بود.

خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به اینکه اگر به کاری که انجام می‌دهید اعتقاد نداشته باشید، آب در هاون می‌کوبید یادآور شد: متعهدانه و مسئولانه قلم بزنید، میکروفن به دست بگیرید و برای لقمه‌ای نان دروغ نگویید.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ]
خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به اینکه اگر به کاری که انجام می‌دهید اعتقاد نداشته باشید، آب در هاون می‌کوبید گفت: متعهدانه و مسئولانه قلم بزنید، میکروفن به دست بگیرید و برای لقمه‌ای نان دروغ نگویید. بزرگوار این جمله رو بخونید دوباره و اصلاح کنید.
فرم ارسال نظر