logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

هدف دشمن از بزرگنمایی مشکلات پنهان کردن نقاط قوت کشور است

هدف-دشمن-از-بزرگنمایی-مشکلات-پنهان-کردن-نقاط-قوت-کشور-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقدامات دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: هدف دشمن از بزرگنمایی مشکلات پنهان کردن نقاط قوت کشور است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در تجمع روحانیون، طلاب و مردم در حمایت از ولایت با بیان اینکه ۷۰ سال قبل از انقلاب دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، اظهار کرد: این دو بلوک دنیا را در بین خود تقسیم کرده بودند و آن زمان دوران جنگ سرد بود.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ سرد، ایران جزو بلوک غرب بود، ابراز کرد: ایران در ابتدا تحت سلطه انگلیس بود که بعد از مدتی انگلیس جای خود را به آمریکا داد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در مقطعی آمریکا و شوروی به این نتیجه رسیدند که باید از حکومت شاهنشاهی ایران حمایت کنند، تصریح کرد: این حمایت از حکومت ستم شاهی دلایل زیادی داشت و موقعیت سوق‌الجیشی ایران و سابقه مدنیت ایران از علل این تصمیم بود.

وی با یادآوری حکم اعدام امام خمینی(ره) و منتفی شدن این رای در پی اقدام علما، عنوان کرد: شاه امام راحل را به ترکیه تبعید کرد چرا که ایران و ترکیه متحد سیاسی بودند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بعد از گذشت مدتی ترکیه احساس خطر کرد، عنوان کرد: بعد از حصور امام خمینی(ره) در ترکیه روحانیون بیدار شدند که در خصوص عدم ظلم پذیری صحبت کردند و اقداماتی انجام دادند که ترکیه از حضور امام خمینی(ره) در ترکیه احساس خطر کرد.

وی با بیان اینکه ورود امام خمینی(ره) به نجف بسیار غریبانه بود، عنوان کرد: در سال اول حضور امام راحل در نجف بسیار ساده بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بعد از انقلاب قائله تجزیه طلب‌ها شروع شد و اینها مدعی بودند که مورد ظلم واقع شدند در حالی همین‌ها در برابر ظلم شاهنشاهی سکوت کرده بودند، خاطر نشان کرد: همچنین در ادامه تفکرات تجزیه طلبی در روز سوم جنگ تحمیلی وزیر خارجه عراق اعلام کرد اگر در کنار ما ۳ ایران باشد بهتر از یک ایران قوی است.

آیت الله خاتمی با بیان اينکه دشمنان در اغتشاشات اخیر هزینه کردند و مانور دادند، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر ۱۷ پرچم تجزیه طلبی علیه ایران بلند شد.

وی با بیان اينکه زمانی که دنیا در دست دو ابر قدرت بود یک حکومتی با تفکر دینی به نام انقلاب اسلامی بروز پیدا کرد، ابراز کرد: شعار نه شرقی و نه غربی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در فتنه اخیر رئیس جمهور آمریکا صراحتا حمایت خود را از اغتشاشگران اعلام کرد افزود: اغتشاشگران در فتنه اخیر به وحشیانه‌ترین وجه ممکن وارد شدند.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد با این اغتشاش می‌تواند کاری کند، ادامه داد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان از اهداف خود ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمنان با اسلام، انقلاب و ایران قوی مشکل دارند، ابراز کرد: نقاط ضعفی داریم که دشمن به دنبال بزرگنمایی این مشکلات است و هدف دشمن از این کار پنهان کردن نقاط قوت کشور است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آن‌هایی که ادعای حقوق بشرشان گوش فلک را کر می‌کرد زمانی که دیدند با اغتشاش به نتیجه نرسیدند به رهبری توهین کردند، تصریح کرد: نشریه هتاک فرانسوی که فروشش کاهش پیدا کرده بود با این کار می‌خواهد خود را نشان دهد و فروش خود افزایش دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران عشق و ارادت ویژه‌ای به انقلاب دارند و همواره در عرصه‌های مختلف از انقلاب دفاع کردند، افزود: شاهد این عشق به انقلاب ۲۱۸ هزار شهید است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر