logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۸۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی سازمان بسیج در گفتگوی اختصاصی با موج‌رسا:

موشک‌باران عین‌الاسد پایان دوران ابرقدرتی آمریکا را به جهان ثابت کرد/ افول آمریکا از ۲۰ سال گذشته آغاز شده است

موشک‌باران-عین‌الاسد-پایان-دوران-ابرقدرتی-آمریکا-را-به-جهان-ثابت-کرد-افول-آمریکا-از-۲۰-سال-گذشته-آغاز-شده-است
معاون سیاسی سازمان بسیج با اشاره به اقدامات بی‌نظیر جمهوری اسلامی در موشک‌باران عین‌الاسد، گفت: موشک‌باران عین‌الاسد اتمام ابرقدرتی آمریکا را به جهان ثابت کرد.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران کردن عین‌الاسد یک کار بی‌نظیر بود، اظهار کرد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری حتی شوری جرات نکرده بود به پایگاهی از پایگاه‌های آمریکا حمله کند.

وی با بیان اینکه در جنگ جهانی ژاپن جرات کرد به آمریکا حمله کند که با تنبیه و درس بسیار سختی مواجه شد و آمریکا با بمب اتم دو شهر ژاپن را مورد هدف قرار داد، ابراز کرد: از آن روز به بعد هیچ کشوری جرات نکرده به آمریکا حمله کند اما جمهوری اسلامی این کار بزرگ را انجام داد و این اقدام بسیار بی‌نظیر بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج با طرح این سوال که چرا آمریکا بعد از موشک‌باران شدن عین‌الاسد نتوانست کاری علیه ایران انجام دهد تصریح کرد: آمریکایی‌ها دائما برآورد می‌کنند که آیا می‌توانند به ایران یا برخی کشورهای دیگر حمله کنند؟ چندین بار این کار انجام شد و در برآورد‌های خودشان به این نتیجه رسیدند که اگر جنگی را با ایران شروع کنند حدود ۲۰ سال طول می‌کشد و تعداد زیادی از تجهیزات و نیروهایشان را از دست می‌دهند و نهایتا شکست می‌خورند.

وی بیان کرد: باتوجه به پارامترهای قدرتی که جمهوری اسلامی ایران دارد و آن توانی که از خود نشان داده و آن پیشرفتی که کرده است و بررسی عوامل دیگر به این نتیجه رسیدند که در جنگ با ایران نمی‌توانند موفق باشد، چرا که ایران جرات کرده است بعد از جنگ جهانی دوم به این شکل به آمریکا حمله کند و حتما برای بعد از این اقدام فکر‌هایی دارد.

حسینی با بیان اینکه انتظار این بود که با حمله ایران به عین‌الاسد، آمریکا اقدامی علیه ایران انجام دهد، افزود: نتایجی که از عدم واکنش آمریکا می‌توان گرفت این است که ایران فکر همه جای این اقدام را کرده که در برابر ترور شهید سلیمانی انتقام گرفته است و نتیجه دوم این اقدام این است که آمریکا دیگر ابر قدرت نیست.

وی با بیان اینکه وقتی آمریکا نتوانست انتقام بگیرد یعنی دیگر ابر قدرت نیست و این را جمهوری اسلامی به اثبات رساند، ادامه داد: آمریکا از ۲۰ سال پیش در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، بین‌المللی و دیگر بخش‌ها در حال افول بوده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه وقتی ایران پایگاه مهم آمریکا یعنی عین‌الاسد را زد و آمریکا جرات نکرد انتقام بگیرد اتمام ابرقدرتی آمریکا به اثبات رسید ادامه داد:این نشان میدهد که ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده و آمریکا جرات مقابله با ایران را ندارد.

وی عنوان کرد: با اقدام موشک‌باران ایران در واقعه عین الاسد یک نوع بازدارندگی برای ایران ایجاد شد که نه تنها آمریکا هیچ قدرت دیگری جرات حمله به ایران را ندارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر