logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

زمان حرکت اتوبوس از ایستگاه‌ها با توجه به مسافت و تعداد مسافر متفاوت است/فعالیت ۹۱ دستگاه اتوبوس در سطح شهر زنجان

زمان-حرکت-اتوبوس-از-ایستگاه‌ها-با-توجه-به-مسافت-و-تعداد-مسافر-متفاوت-است-فعالیت-۹۱-دستگاه-اتوبوس-در-سطح-شهر-زنجان
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در خصوص علت تاخیر حضور اتوبوس‌ها در برخی ایستگاه‌های شهری گفت: زمان حرکت اتوبوس از ایستگاه‌ها با توجه به تعداد مسافر و مسافت متفاوت بوده و عموما ۲۰ تا ۲۵ دقیقه است.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ۲۵ دستگاه اتوبوس جابه‌جایی مسافر، غرب شهر زنجان را بر عهده دارند، اظهار داشت: در هر یک از مسیر‌های اسلام آباد، شهرآرا، کوی فرهنگ، کوی ثمین و الهیه ۱، تعداد ۵ دستگاه اتوبوس به کار‌گیری شده است.

وی افزود: این تعداد اتوبوس روزانه ۵ هزار مسافر را در مسیر‌های مذکور جابه‌جا می‌کنند.

رئیس سازمان اتوبوس‌رانی شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق برنامه در هر ۲۰ الی ۲۵ دقیقه باید یک اتوبوس از ایستگاه به مسیر تعیین شده حرکت کند گفت: استاندارد زمان حرکت اتوبوس در ایستگاه‌ها متفاوت است و بنا به تعداد مسافر و مسافت فرق دارد به طوری که در خط ویژه نیز هر ۵ دقیقه یک اتوبوس حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵ دستگاه اتوبوس به دلیل فرسودگی دچار مشکل می‌شود و رفع ایراد گاها تا شب زمان می‌برد، تصریح کرد: همین عامل سبب می‌شود تا وقفه‌ای در زمان حضور هر اتوبوس در ایستگاه ‌و جابه‌جایی مسافران ایجاد شود.

نوری با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی شهر زنجان فرسوده است و باید نوسازی انجام شود، گفت: اقدامات خوبی در این راستا توسط شهرداری انجام گرفته و اخیرا اتوبوس‌های تازه‌خریداری شده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شده‌اند با این حال تعدادی دستگاه نیز تا پایان سال به ناوگان شهری اضافه خواهند شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: همچنین ۳۶ دستگاه مینی‌بوس دو درب نیز خریداری شده که دهه فجر تحویل ناوگان خواهد شد. علاوه بر این ۲۵ دستگاه ون خریداری شده با ظرفیت ۱۳ نفر نیز در این ایام تحویل شهرداری زنجان خواهد شد.

نوری با بیان اینکه با تحویل این دستگاه‌ها جمع ناوگان شهرداری زنجان ۱۰۲ دستگاه خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر ۹۱ دستگاه در خطوط فعال هستند.

وی اذعان کرد: در حدود ۱۲۱ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته بود که کلا در وجه شرکت‌های سازنده پرداخت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر