logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۸۸۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

سردار سلیمانی‌های دیگر در میدان نبرد حضور دارند/ توطئه کشف حجاب در جامعه دوباره احیا شده است

سردار-سلیمانی‌های-دیگر-در-میدان-نبرد-حضور-دارند-توطئه-کشف-حجاب-در-جامعه-دوباره-احیا-شده-است
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه دمیدن روح تازه به جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی بود گفت: راه سردارسلیمانی ادامه داشته و سردار سلیمانی‌های دیگری در میدان نبرد حاضر می‌باشند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ماهنشان، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: مادران و همسران شهدا سربازان گمنام هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه دادند، این افراد همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آنها شهدا بودند.

وی افزود: تربیت پیروان صالح و راستین برای انقلاب اسلامی مرهون نقش‌آفرینی مادران شهدا است از این‌رو مادران صبور شهدا ام‌البنین‌های عصر حاضر در ایران اسلامی هستند.

امام جمعه ماهنشان گفت: سیره و روش ام‌البنین که مزین به دو ویژگی مهم صبر و فداکاری است الگوی ارزنده برای زنان جامعه ما است تا برای تربیت نسل آینده از این مرام ماندگار پیروی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دمیدن روح تازه به جبهه مقاومت کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی بود گفت: مقام معظم رهبری از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدردانی کردند، این امر نشان میدهد یعنی راه سردارسلیمانی ادامه داشته و سردار سلیمانی‌های دیگری در میدان می‌باشند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ که در سواحل جنوبی کشور توسط نیروهای چهارگانه ارتش در منطقه راهبردی جاسک در شرق تنگه هرمز برگزار شد، گفت: پیام اصلی ان هشدار به فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه و پیام هشدار به تلاویب به جهت افزایش تهدیدها و لفاظی های مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است و هرگونه اقدام علیه منافع ایران با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اقدام مجلس شورای ملی عمان که خواستار قطع روابط اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و منع تعامل با این رژیم هستند شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر بود و این اقدام خشم صهیونیستی‌ها را پس از رسوایی در جام جهانی بیش از پیش بر خواهد انگیخت. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفدهم دی ماه اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان در سال ۱۳۱۴ بود، تصریح کرد: پلید‌ترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب است که با هدف اسلام زدایی از جامعه انجام گرفت و این توطئه دوباره احیا شده و با هوشمندی و جواب علمی به شبهات حجاب و نهادینه کردن آنها می‌توانیم عفت جامعه را حفظ نماییم.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز شهادت شهید علم الهدی و یاران دانشجوی ایشان و روز شهدای دانشجو، گفت: این دانشجویان شهید الگوی ماندگار دانشجوی انقلابی هستند که با دست خالی اما ایمان استوار به مقابله با دشمن رفتند. 

وی ادامه داد: اما متاسفانه این شجاع مردان در جامعه به بوته فراموشی سپرده شده‌اند اما از مسئولان در خواست می کنیم تا در کتب دستی، محافل علمی، در محافل بسیجی، دانشجوئی یاد این دلیرمردان را گرامی داشته به عنوان الگو برای جوانان و دانشجویان معرفی گردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر