logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۸۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

دشمن بدنبال زیرسوال بردن عملکرد مسئولان است/ جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است

دشمن-بدنبال-زیرسوال-بردن-عملکرد-مسئولان-است-جنگ-رسانه‌ای-تمام-عیار-علیه-انقلاب-اسلامی-شکل-گرفته-است-
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، گفت: دشمنان نمی‌توانند جمهوری اسلامی را حذف کنند اگر می‌توانستند قطعا دریغ نمی‌کرد.

به گزارش موج رسا; علی نیکزادامروز در همایش هادیان سیاسی و چهره های تاثیر گذار اقشار بسیج استان زنجان اظهار کرد: در ذهن نائب رئیس اول مجلس ویتنام در فضای مجازی جوری القا کرده بودند که فکر می‌کرد که جمهوری اسلامی ساقط می‌شود.

وی با بیان اینکه الان امپراطوری رسانه ای دنیا با وقاحت تمام و بی‌شرمانه مطالبی مطرح می کند که انسان شاخ در می آورد، ابراز کرد: جنایت‌هایی را به نام جمهوری اسلامی مطرح می کنند که اصلا صحت ندارد.

وی با بیان اینکه یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: دشمنان نمی‌تواند جمهوری اسلامی را حذف کنند اگر می‌توانستند حدف کند در کمترین زمان این کار را انجام می‌دادند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا اگر می توانست ایران را حدف کند این کار را انجام می داد، عنوان کرد: آمریکا به دنبال تجزیه کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان عملکرد مسئولان را زیر سوال می برد، ادامه داد: ما توانسته‌ایم از مبانی اصلی انقلاب دفاع کنیم.

نیکزاد با بیان اينکه باید قبول کنیم راه سختی پیش رو داریم، افزود: جمهوری اسلامی حق است و  آیا چون این نظام حق است در این نظام مشکلی وجود ندارد؟ چرا مشکلات وجود دارد؛ و ما باید یک به یک این مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه یک خانم از دنیا رفت و در این خصوص مجلس، قوه قضائیه، بازرسی فراجا ورود پیدا کرد، ابراز کرد: رئیس قوه مجریه با خانواده این مرحوم تماس گرفتند و صحبت کردند و قول پیگیری دادند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظلمی که در این مسئله به بسیج و فراجا شد، تصریح کرد: موضوع فقط فوت یک شخص و حقوق شهروندی نبود و بحث چیز دیگری بود و در اردبیل دختری از فوت شده بود و ارتباطی به اتفاقات اخیر کشور نداشت در حالی که بدخواهان نظام ابن موضوع را به اغتشاشات نسبت دادند.

نیکزاد با بیان اینکه الان در جمهوری اسلامی اقتصاد اصل شده است، عنوان کرد: در حالیکه اقتصاد لازم است اما اصل نمیتواند باشد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تعرض به تصاویر شهدا به هیچ وجه ممکن قابل پذیرش نیست ، خاطر نشان کرد: به این توهین کنندگان باید بگوییم که این شهدا برای امنیت و آسایش امثال من و شما جان خود را فدا کردند؛ اگر من مسئول درست کار نکرده‌ام توجیهی ندارد که به شهدا توهین شود.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات مختلف، انقلاب در مسیر درستی حرکت می‌کند، گفت: گفتمان امامین انقلاب حق است و جمهوری اسلامی می‌خواهد بگوید سلطه پذیر نیست.

نیکزاد در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص قانون مالیات بر عایدی سرمایه، تصریح کرد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس در دستور کار است و در این خصوص دولت باید محکم در میدان عمل بیاید.

وی در پاسخ به سوالی دیگر با اشاره به موضوع تامین مسکن ادامه داد: در دوره ای که ما مسکن مهر را اجرا کردیم می‌گفتند که خط اعتباری مسکن مهر باعث تورم در کشور شد، حال باید از آنها پرسید دلیل تورم در دولت روحانی که هیچ هزینه و اقدامی در خصوص مسکن مهر نداشت، چه بود؟

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز به شرط عزم راسخ دولت و توجه استانداران، با پرداخت تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها می‌توان مشکلات حوزه مسکن را حل کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر