logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۸۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

آمریکا در طول ۴۳ سال به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است/ لزوم دور زدن تحریم‌ها و بی‌خاصیت کردن تحریم ظالمانه

آمریکا-در-طول-۴۳-سال-به-هیچ-کدام-از-تعهدات-خود-عمل-نکرده-است-لزوم-دور-زدن-تحریم‌ها-و-بی‌خاصیت-کردن-تحریم-ظالمانه-
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آمریکادر طول ۴۳ سال به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: تنها راه برون رفت رفت مشکلات تحریم، دور زدن تحریم و بی خاصیت کردن آن است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی صبح امروز در رزمایش کمک مومنانه با بیان اینکه انسان گنجینه لیاقت ها و استعداد ها است البته به شرطی که بخواهد، اظهار کرد: بعضی ها از این استعداد استفاده کردند و به جایی رسید که جز خدا را ندیدند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی خوبی برای مسئولان است، ابراز کرد: شهید سلیمانی یک الگوی دست یافتنی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شناختی که مردم بعد از شهادت شهید سلیمانی از او پیدا کردند بیشتر از قبل شهادت ایشان بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: شأنیت ما خدمت به مردم است و تا زنده هستیم هر چه از دستمان بر می‌آید باید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برجام یک قراردادی بود که برای هر دو طرف سودمند بود، عنوان کرد: ما به تعهدات خود در برجام عمل کردیم و آن‌ها هیچ کدام را عمل نکردند بلکه برجام را پاره کردند.

آیت اله خاتمی با بیان اینکه آمریکادر طول ۴۳ سال به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است، افزود: تنها راه برون رفت رفت مشکلات تحریم، دور زدن تحریم و بی‌خاصیت کردن آن است.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در جامعه، ادامه داد: جوانان بدانند ما روزهای سختر از این را پشت سر گذاشته ایم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برخی‌ها فکر کردند که با تمام شدن جنگ وظیفه شان تام شد، ابراز کرد:  اگر یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ده قدم جلو می‌آید.

وی با اشاره به آسیب دیدن برخی از افراد در زمان همه‌گیری کرونا و بعد از آن، خاطر نشان کرد: امروز برخی از اقشار جامعه آسیب دیده‌اند و سفره‌ها کوچک شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر