logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۸۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

تخطی خودرو سمند از سرعت مطمئنه در کمربند شمالی زنجان حادثه آفرید

تخطی-خودرو-سمند-از-سرعت-مطمئنه-در-کمربند-شمالی-زنجان-حادثه-آفرید
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان از مصدومیت یک کودک در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در زنجان خبر داد.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در زنجان، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در لاین شمالی کمربندی شمالی در لاین شرق به غرب در پل زیرگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) رخ داده است.

وی با اشاره به علت واژگونی این خودرو، ابراز کرد: علت واژگونی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط کارشناسان تعیین شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه این سانحه رانندگی جزو تصادفات جرحی است، تصریح کرد: این سانحه رانندگی منجر به جراحت یک کودک شد.

وی با بیان اینکه رانندگان حتما به تابلوهای راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قراردهند، عنوان کرد: در تمامی مسیر کمربندی شمالی محدودیت سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه عدم توجه به جلو یکی از دلایل بروز سوانح رانندگی است و یکی از تخلفات رانندگی حادثه ساز عدم توجه به جلو است، ادامه داد: رانندگان حتما رعایت فاصله طولی را در دستور کار داشته باشند تا شاهد بروز حادثه دلخراش نباشیم.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در همگام رانندگی، افزود: یکی از دلایل عدم توجه به جلو استفاده از تلفن همراه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با تاکید بر بستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان، خاطر نشان کرد: بستن کمربند ایمنی تضمین سلامتی سرنشینان در حوادث رانندگی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر