logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۸۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

وعده حل مشکل آب استان زنجان/ شهید سلیمانی الگویی برای مسئولان نظام است

وعده-حل-مشکل-آب-استان-زنجان-شهید-سلیمانی-الگویی-برای-مسئولان-نظام-است
معاون سیاسی استاندار زنجان یا بیان اينکه آب یکی از ابر چالش‌های استان بود، گفت: با پیگیریهای انجام شده سهم استان از آبهای سطحی مطالبه شده است و مسئولان قانع شده‌اند و مطالعات برای بهبود شرایط در حال انجام است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: نحوه مقابله با مشکلات و مردم داری، اخلاص، نگاه کلان شهید سلیمانی به موضوعات کشور، ولایتمداری و ولایت‌پذیری ایشان یک الگو برای مسئولان است.

وی با بیان اینکه ایام شهادت شهید سلیمانی فرصت مناسبی برای بیین شخصیت و مکتب شهید سلیمانی است، تاکید کرد: شهید سلیمانی یک الگو دست یافتنی برای ما در این عصر است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهید سلیمانی روحیه بسیجی بود، تصریح کرد: این روحیه در تمامی مشکلات مشکل گشا است که نمونه آن را در ایام کرونا و پیشرفت صنایع دفاعی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن با دیدن قدرت نظامی ایران دست از تهدید نظامی برداشته و از سایر شاخه‌های جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند، عنوان کرد: دشمن برای بی ثبات سازی و اخلال در ایران تلاش می‌کند.

رفیعی با بیان اینکه دولت در راستای استفاده از ظرفیت ها مردم در اداره کشور تلاش می کند، ادامه داد: یکی این محورهای حرکتی مهم دولت مردمی کردن نظارت‌ها، سیاست گذاریها، و اجرا است.

وی با اشاره به مرکز مشاوره حوزه علمیه، افزود: با توجه به نتایج خوبی که این مرکز دارد مراجعات به این مرکز مشاوره افزایش پیدا کرده است و این مرکز می تواند در شهرستانها توسعه پیدا کند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه بخشی از مشکلات ما برشی از مشکلات کشوری است، ابراز کرد: فرزند آوری یکی از چالش ها است؛ این چالش می تواند در مولفه های قدرت ما تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نقطه تمرکز دشمن در اغتشاشات مشکلات اقشار مختلف و سیاه نمایی آنها بود، عنوان کرد: دشمن در حال رصد مشکلات کشور است و از این مشکلات برای ایجاد اغتشاش استفاده می‌کند.

رفیعی با بیان اينکه آب یکی از ابر چالش های استان بود، افزود: با پیگیریهای انجام شده سهم استان از آبهای سطحی مطالبه شده است و مسئولان قانع شده اند و مطالعات برای بهبود شرایط در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر