logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اندیشمندان آمریکایی می گویند ترور شهید سلیمانی حماقت بود/ شهید سلیمانی الگوی تمامی مجاهدان فی‌سبیل الله است

اندیشمندان-آمریکایی-می-گویند-ترور-شهید-سلیمانی-حماقت-بود-شهید-سلیمانی-الگوی-تمامی-مجاهدان-فی‌سبیل-الله-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن از شهید سلیمانی می‌ترسد، گفت: صاحب نظران آمریکایی در خصوص به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی می گویند کار ما حماقت بود و کسی که در یک عرصه مقابل ما بود الان در چند جبهه مقابل ما ایستاده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی صبح امروز در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان با اشاره خلوص شهید سلیمانی، اظهار کرد: هر کس با خدا باشد مخلص می شود.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) در شهادت عمار و ابوذر و مالک اشتر متاثر بودند، ابراز کرد: امام علی (ع) تعابیری در خصوص مالک دارد که منحصر به فرد است و یکی از آن تعابیر این است که امام می‌فرمایند: مالک برای من آنگونه بود که من برای پیامبر(ص) بودم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و در طول این ۴۳ سال انسان های بزرگی برای انقلاب فدا شدند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد همان طوری که حیاتشان منشا تحرک در جامعه بود شهادتشان نیز این گونه بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قبل و بعد از شهادت الگویی برای مجاهدان فی سبیل الله است، عنوان کرد: همان طوری که حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت خار چشم دشمنان بود الان نیز خاری بر چشم دشمنان است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن از شهید سلیمانی می‌ترسد، افزود: صاحب نظران آمریکایی در خصوص به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی می گویند کار ما حماقت بود و کسی که در یک عرصه مقابل ما بود الان در چند جبهه مقابل ما ایستاده است.

وی با بیان اینکه از نسل جوان و نوجوان فاصله گرفته ایم و یا شاید آن ها از ما فاصله گرفته اند، افزود: جهاد تبیین امروز واجب و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه همیشه برای جهاد تبیین نیازی به تریبون نیست، افزود: هر فرد جهاد تبیین را از خود و خانواده خود شروع کند.

وی با بیان اینکه گروه های هفت گانه، ۷ مسئله را پیدا کنند و در طول یک سال آن ۷ مسئله را حل کنند، ادامه داد: ما نمی خواهیم استان را در یک روز اصلاح کنیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری است، افزود:  بسیج می تواند دستگاه های مسئول را در جهت‌دهی، هدف گذاری و در عمل یاری کند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر