logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

کاشت ۱۰ هکتار فضای سبز در شهر زنجان/ شهرداری به تعهدات بودجه‌ای خود در کاشت فضای سبز عمل کرده است

کاشت-۱۰-هکتار-فضای-سبز-در-شهر-زنجان-شهرداری-به-تعهدات-بودجه‌ای-خود-در-کاشت-فضای-سبز-عمل-کرده-است-
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: در سطح شهر زنجان بیش از ۱۰ هکتار کاشت فضای سبز انجام شده و شهرداری به تعهدات بودجه‌ای خود در این زمینه عمل کرده است.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهرداری زنجان همه ساله در راستای توسعه فضای سبز در مناطق و شهرک‌ها بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارد، اقدام می‌کند و در سال‌جاری نیز اقدام به ایجاد ۱۰ هکتار فضای سبز کرده است.

وی افزود: در برخی محدوده‌ها که باید فضای سبز ایجاد شود اما به دلیل اقدامات عمرانی این امر میسر نشد، محل جایگزین انتخاب و در مکانی دیگر فضای سبز ایجاد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه شهرداری متناسب با بودجه‌ای که در اختیار داشته اقدام به ایجاد فضای سبز کرده است، گفت: بعد از بهتر شدن شرایط آب و هوا کاشت فضای سبز دوباره آغاز خواهد شد با این وجود شهرداری به تعهدات بودجه‌ای خود در این زمینه عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه گلخانه‌های شهرداری نیز برای مرحله قلمه زنی و تولید نهال‌های گیاهی بهسازی شده است گفت: با انجام این طرح علاوه بر صرفه جویی مالی شاهد تولید گیاهان سازگاری با شرایط آب و هوایی مورد نیاز فضای سبز شهری در شهر زنجان خواهیم بود.

احمدی با اشاره به اینکه اخیرا کاشت فضای سبز در ضلع شمال غربی میدان شورا انجام شد، عنوان کرد: در این طرح زمین با استفاده از ۲۰ نوع گونه گیاهی مورد کاشت قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سعید ] [ ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ]
این همه فضای سبز رو برا چی میسازی ده سال دیگه همه چمنا خشک شدن انقدر آب رو حروم نکنید بهترین نقطه شهر رو مگه فضای سبز میکنن یه آدم درست درمون تو شهرداری پیدا نمیشه بگه این زمینارو قطعه بندی کن بده ب مستاجرا قسط بندی کن پول زمین رو بگیر تعاونی مسکن شهرداری کدوم طرفه؟
فرم ارسال نظر