logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۸۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فضای مجازي سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رسانه‌ها محور اصلی تهاجمات هستند+ فیلم

رسانه‌ها-محور-اصلی-تهاجمات-هستند+-فیلم
معاون فضای مجازي سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توسعه و افزایش رسانه ها در عصر حاضر، ‌گفت: در عصری زندگی می کنیم که جنگ شناختی با عنوان جنگ رسانه ها محور اصلی تهاجمات هستند.

به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان ابهر با بیان اینکه امروز کنترل اذهان از اصول اصلـی کار در حوزه درگیری سخت و حوزه نرم است، اظهار کرد: نوع دوم درگیری که در عرصه فکر و اندیشه است، مهماتی از جنس فکر و اندیشه  را می‌طلبد.

معاون فضای مجازی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تا اذهان آماده پذیرش هجوم و حمله نباشد قدرت هم داشته باشی نمی توانی کاری پیش ببری، تصریح کرد: امروزه کنترل افکار عمومی توسط رسانه ها با شگردهای خاص انجام می‌شود.

وی با اشاره به توسعه و افزایش رسانه ها در عصر حاضر، ‌عنوان کرد: در عصری زندگی می کنیم که جنگ شناختی با عنوان جنگ رسانه ها محور اصلی تهاجمات هستند، تاکید کرد: رسانه ابزار اصلی  قدرت است.

وی با اشاره به سکوت رسانه ها در خصوص اغتشاشاتی که چندین کشور مدعی حقوق بشر و آزادی جهان ازجمله دول اروپایی و آمریکا، افزود: در یک روز برفی در آمریکا ۶۰ نفر جان خود را از دست می دهد اما هیچ رسانه ای بر این موضوع حساس نمی‌شود و در عوض تمامی حساسیت رسانه های این کشورها در دنیا بر روی ایران است.

معاون فضای مجازي سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: نقطه قوت جریان  شیـــعه داشتن فکر و منطق قوی است که توانسته حقانیت خود را با مظلومیت و غلطیدن در خون خود به اثبات برساند، توانســته نمونه هایی از تمدن نوین اسلامی را  به نمایش بگذارد و با این نمونه ها توانسته کارایی اندیشه خود را در تمدن سازی به دنیا اثبات کند. 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال به چالش کشیدن حوزه تمدنی ما است و این کار را با ابزار مختلف انجام می‌دهد، ابراز کرد: هدف دشمن زدن آن نقطه تمدن ساز ما یعنی اسلام است./ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر